Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Taula de só del Saló d'Actes de la Facultat

El personal audiovisual de la Facultat treballa per a atendre les necessitats acadèmiques i culturals adscrites al Centre .

Tasques:

• Assistència i gestió de l’equipament audiovisual d’aules de docència i sales multiús.
  • Suport i assessorament en la producció audiovisual i multimèdia al personal del Centre.

Petició d'assistència:

• Sol·licitud: Totes les peticions es formalicen mitjançant audiofil@uv.es
  • Prioritat de tramitació:
  1. La docència vinculada als estudis de la Facultat.
  2. Les activitats acadèmiques_culturals vinculades amb els estudis de la Facultat.
  • Ordre de tramitació: sempre s'atendrà d'acord amb la prioritat esmentada i, en cas de coincidir l'horari, es tindrà en consideració la data i hora de la petició i la corresponent confirmació.
  • Anticipació de la sol·licitud: s'ha d'enviar amb un marge  mínim de 5 dies lectius abans de l'esdeveniment.
  • Contestació sol·licitud: totes les sol·licituds seràn contestades en un termini de 2 dies hàbils següents a la petició.

Avís:

Si es sol·licita la reserva d'espai en aquest formulari es podrà demanar l'assistència audiovisual.

L'assistència audiovisual de gravació en multi-càmera d'esdeveniments requerirà sempre de la presència extra d'almenys un/a oficial/a audiovisual de l'altre torn.

Atenció:

• De dilluns a divendres de 9.30-12.30 hores  i 16.30-19.30 hores al despatx de la segona planta.
  • Pel correu electrónic: audiofil@uv.es
  • Pel telèfon: (34) 96 386 41 00 (Ext 51278).
  • Intern (UVEG): 51278.