Aquests guardons distingeixen els millors expedients acadèmics del primer curs de grau per àrees de coneixement.
La Universitat de València i la Fundació Carmen Izquierdo Besante han celebrat el ja tradicional acte de lliurament de reconeixements a l’estudiantat de primer curs de grau que ha obtingut el millor expedient acadèmic en les seues respectives àrees de coneixement.
Els premiats en aquesta edició han sigut: Irene Rodrigo, estudiant del grau de Química i Enginyeria Química, i millor expedient en la branca de Ciències, Enginyeria i Arquitectura; Gabriela Restifo, estudiant de Medicina i millor expedient de la branca de Ciències de la Salut; Xavier Molero, estudiant de Filosofia i millor expedient en Arts i Humanitats; Vega Lillo, estudiant de Comunicació Audiovisual i millor expedient en Ciències Socials i Jurídiques. Un reconeixement que dota amb 500€ a cada estudiant.
La rectora de la Universitat de València, M. Vicenta Mestre, ha donat l’enhorabona als estudiants i els ha encoratjat a seguir pel camí de l’esforç, la perseverança i superació personal. En paraules seues “aquest reconeixement és una xicoteta espenta per a que continueu aquesta senda. Una senda que us permetrà arribar a l’excel·lència professional”.
El secretari de la fundació, Javier Pastor, també ha lliurat l’enhorabona i ha remarcat l’orgull que significa per a la Fundació Carmen Izquierdo Besante el lliurar aquests reconeixements, que premien l’excel·lència en la Universitat de València, una universitat amb més de 525 anys d’història.
Els premiats i premiades han estat acompanyats pels seus familiars i per la vicerectora d’Estudis, Isabel Vázquez; M. Elena Cantarino, degana de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educiació; Rafael Ibáñez, degà de la Facultat de Química; José Rafael Magdaleno, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria; M. Rosa Álvarez, degana de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació; i Amparo Ruiz, degana de la Facultat de Medicina i Odontologia.