Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Facultat de Fisioteràpia

L'Informe Ombra

• 21 de febrer de 2019

El pròxim 7 de març a les 18 hores a la Facultat de Geografia i Història es presenta l'Informe Ombra, que acaba d'eixir a la llum i que avalua l'aplicació a Espanya, en el període 2014-2018, del Conveni d'Istanbul (Conveni del Consell d'Europa sobre prevenció i lluita contra la violència contra la dona i la violència domèstica de 2011). Aquest informe, ha sigut elaborat per la nova «Plataforma Istanbul Ombra», creada a l'abril de 2018, per la «Plataforma CEDAW Sombra España», la «Plataforma 7N contra les violències masclistes» i altres organitzacions feministes.

Llista d'enllaços: