Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

La cooperació universitària al desenvolupament és part essencial del compromís social de la Universitat de València, la labor de la qual per a assolir el desenvolupament humà i sostenible del país amb el qual es coopera està vinculada a la docència i a la investigació.

Reconeixent el paper crucial de l'educació i de la capacitació com a motors del desenvolupament, les Beques Luis Vives del Programa de cooperació 0,7 ofereixen l'oportunitat de cursar estudis de màsters oficials en la Universitat de València a graduats d'àrees prioritàries d'especial impacte en el desenvolupament, que garantisquen la transmissió del coneixement adquirit.

Les Beques Luis Vives proporcionen tots els mitjans per a assolir la formació avançada especialitzada en estudis de màster i sufraguen les despeses de tota l'estada. Els estudiants postgraduats regressaran als seus països d'origen on aportaran els seus coneixements i contribuiran al fet que s'ampliïn les opcions dels seus habitants de portar una vida decent, digna i plena.

Convocatoria de Beques Luis Vives del curs 2020-2021

Publicació DOGV

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 12 de març al 12 d'abril de 2020.

Am data 14 de març 2020 se suspenen els terminis administratius amb caràcter general, en atenció a les mesures excepcionals en estat d'alarma pel COVID-19. El tràmit continuarà obert fins a un altre avís.

IMPORTANT:

A causa de la represa dels terminis administratius, i amb l'objectiu d'adaptar-nos al calendari acadèmic, el 5 de juny es tancarà el termini de sol·licituds i el termini per a aportar tota la documentació requerida en la convocatòria a través de ENTREUInstruccions per a aportar documentació en ENTREU

Les sol·licituds que no aporten el document amb la nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (base 10.1.d), se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.

Sol·licitud electrònica

Convocatoria de Beques Luis Vives del curs 2019-2020

Publicació DOGV

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 9 de maig fins al 9 de juny de 2019.

Sol·licitud electrònica

Annexos amb els llistats de beneficiaris i no beneficiaris

Convocatoria de beques Luis Vives del curs 2018-2019

Correcció d'errades de les ensenyaments exclosos de les beques.

Publicació DOGV

El termini de presentació de les sol·licituds es del 16 d'abril al 15 de maig de 2018.

Annexos amb els llistats de beneficiaris i no beneficiaris

Convocatòria de Beques Luis Vives del curs 2017-2018

El termini de presentació de sol.licituds és del 4 de mars al 3 de abril de 2017.

Convocatòria de Beques Luis Vives del curs 2016-2017

El termini de presentació de sol·licituds és del 25 de maig al 16 de juny de 2016.

Concessió

Els beneficiaris de la beca han d'enviar la seva acceptació expressa de la beca per mail a becascoop@uv.es en el termini màxim del 26 de juliol del 2016.

Els beneficiaris que no hagin enviat la seva acceptació en el termini s'entendrà que renuncien a la beca, i es passarà al següent candidat.

Convocatòria de Beques Luis Vives del curs 2015-2016

El termini de presentació de sol·licituds és del 1 al 17 de juny de 2015.

Annex III Sol.licitud

Les sol.licituds hauran d'enviarse per mail a: becascoop@uv.es

Convocatòria Beques Mediterrània del curs 2014-2015

El termini de presentació de sol·licituds és del 27 de maig al 18 de juny de 2014.

Convocatoria Beques Magreb-Mediterrània del curs 2013-2014

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 23 de juliol de 2013.

Convocatòria Beques Magreb Curso 2012-2013

Convocatòria Beques Magreb curso 2011-2012