Logo UVGrau en DretFacultat de Dret Logo del portal

Amb l'objectiu de consolidar una imatge de marca solvent es fa necessari l'establiment d'una sèrie de directrius tendents a uniformitzar la imatge que la Facultat projecta al món. En aquest sentit hem prioritzat des del primer moment aquest objectiu que considerem estratègic. És per això que ens hem decidit a elaborar una guia d'estil que preten abarcar des dels documents administratius i docents fins a aquells més relacionats amb la difusió de totes les activitats que duguem a terme. A més, per tal de facilitar-vos aquesta tasca, en aquest apartat us facilitem una sèrie de recursos multimèdia que van des de logotips i imatges, fins a models en diversos formats ofimàtics.

1. Documents Administratius: 

Tots els models utilitzaran la tipografia institucional (EurostileT) i el color de la Font haurà de ser el blau institucional (0, 44, 82). Per als títols i els hipervincles es permet el roig de la Facultat de Dret (215, 0, 0). La mida de la font serà 11. Podeu descarregar la font Eurostile ací. Si necessiteu emprar més colors, ací, podeu accedir a la paleta de colors corporatius del manual d'Identitat Visual Institucional de la Universitat de València. Quan els models incloguen taules, aquestes hauran de tenir com a fons de les taules els colors de fons institucional (emulant els models d’ENTREU). Per al fons dels títols de les graelles s’emprarà el REC_UVEG_5 (194, 190, 155). Per al fons de cada camp s’emprarà el Pantone Warm Gray 1 (225, 225, 205). Els camps editables per l’usuari es deixaran sobre fons blanc. Si teniu qualsevol dubte, podeu obtenir la nostra ajuda.

1.1. Formularis i Oficis: La Facultat facilitarà als seus empleats formació en l'elaboració de formularis amb Adobe Acrobat. D'acord amb el reglament d'usos lingüístics de la Universitat de València, aprovat pel Consell de Govern del 30 de setembre de 2014. ACGUV 167/2014, els formularis, tant en paper com en format electrònic, com a norma general, es faran en valencià. En els casos en què escaiga, es podran fer de manera bilingüe valencià-castellà o valencià-anglès, o bé trilingüe valencià-castellà-anglès, i sempre amb aquest ordre de distribució dins de la publicació. Tota la documentació acadèmica de caràcter institucional (programes, memòries, projectes, informes, etc.) s’ha de redactar almenys en valencià.

Les capçaleres i peus de pàgina hauran de ser uniformes a tots i cadascun dels documents que el vostre departament o unitat emeta. La Facuiltat us facilita una sèrie de models base per a cadascun dels departaments i unitats del centre, podeu accedir al vostre model des d'ací:

2. Documents administratius relacionats amb la docència:

Els annexos a les guies docents han de seguir un format que ve determinat per la Facultat. Les presentacions poden ser utilitzades o no, tot i això, la Facultat recomana que les presentacions que mostreu a les classes mantinguen mínimament la imatge de la Facultat. Als següents enllaços podeu descàrregar els models:

  • Model d'Annex a la guia docent (disponible en breu)

Presentacions:

3. Comunicacions realitzades fora de la Facultat de Dret pel PDI adscrit a la Facultat.

La Facultat posa a la vostra disposició plantilles de diverses aplicacions informàtiques perquè en feu ús a les vostres comunicacions. Als links que us deixem a continuació podeu accedir a elles: (en breu)

  • Word

  • PowerPoint

4. Signatura dels correus electrònics del PAS, PDI i PIF adscrit a la Facultat de Dret:

Pel que fa a la signatura dels correus, el model de signatura comuna per a tots els treballadors de la Facultat haurà d’incloure en tot cas:

  • Identificació de la persona

  • Identificació de la Unitat a la que pertany

  • Facultat de Dret-Universitat de València o bé l’Isologotip institucional.

  • Clàusula de Confidencialitat

  • Potestativament es poden incloure avisos de no impressió o similars, altres càrrecs...

5. Cartelleria de seminaris, jornades, Congressos i altres activitats organitzades per la Facultat i/o els seus Departaments o Instituts adscrits. 

Els organitzadors de les diferents activitats que es realitzen a la Facultat seran els encarregats del disseny de la cartelleria. La Facultat permet una major llibertat a l’hora de dissenyar aquests cartells, per tant, no és necessari l'ús de la tipografia institucional i tampoc de la paleta de colors corporativa. Pel que fa a l'ús de logotips i emblemes corporatius, aquests estan sotmesos a la propietat intel·lectual i, per tant, no està permesa la seua modificació.únicament es podran utilitzar aquells logotips facilitats a aquest espai web.

Podeu obtenir des d'ací els logotips que necessiteu:

Facultat i Universitat:

Departaments adscrits al Centre:

Unitats Administratives:

Altres organs i comissions:

On puc difondre les activitats?

El web de la Facultat no publica Congressos, tret de casos excepcionals que el deganat considere estratègics, a la pàgina principal (secció novetats). Les activitats que guarden relació amb la recerca es publiquen a l'apartat Congressos, Seminaris i Jornades de la web de recerca de la Facultat, així com a les xarxes socials. La resta d'activitats poden tenir cabuda a l'apartat d'activitats culturals i, sempre i quan es tracte d'activitat institucional, podran tenir també cabuda a la pàgina principal.

Quan vullgau que una activitat aparega a la secció de Congressos, Seminaris i Jornades haureu de remetre-la al deganat amb un text resum (màxim 100 caràcters) i un text ampliat que pot contenir hipervincles. A més, haureu de remetre una imatge d’ús lliure que il·lustre la novetat. Aquesta imatge, que es la que apareix com a portada, no pot contenir retolació de ningun tipus, seguint instruccions de la Unitat Web i Màrqueting de la Universitat. Podeu buscar imatges amb llicència d’ús lliure a https://pixabay.com/es/. La Facultat no publicarà imatges amb rètols ni marques d’aigua d’entitats externes a la Universitat de València tret que guarden una relació amb la organització de l'activitat o bé col·laboren amb aquesta. Una vegada analitzada la proposta de publicació, el deganat determinarà la seua publicació.

Per a l'elaboració de cartelleria, tríptics, programes i demés material relacionat amb la difusió del cartell podeu demanar-nos assessorament en qualsevol moment. No obstant això, l'elaboració d'elements promocionals és competència dels organitzadors de l'activitat i la Facultat no publicarà als seus canals oficials elements que no compleixin els requisits d'identitat visual esmentats en aquesta pàgina.

Puc difondre a la web de la Facultat premis, ajudes o similars?

Clar que sí, pots remetre'ns tot allò que consideres que puga ser d'interés per a la Comunitat Universitària. Una vegada apreciat aquest interés per l'organ responsable, es publicarà al lloc que es considere més escaient. (Xarxes, Agenda, Novetats, Newsletter, Whatsapp, Pregó...)

6. Newsletter:

Totes les activitats organitzades per la Facultat i els seus departaments seran publicades a la newsletter setmanal que es farà publica cada divendres, sempre que aquestes siguen comunicades a deganat.dret@uv.es abans de les 12 hores del dijous. Per a la publicació a la newsletter és necessària la publicació prèvia a la pàgina web, és per això, que per a poder difondre les activitats haureu de remetre'ns:

  • Una imatge d'ús lliure que il·lustre l'activitat, preferiblement amb una mida de 750 x 525 píxels i que no continga text, si no ens feu arribar una imatge, utilitzarem alguna que, al nostre parer, il·lustre l'activitat.
  • Un text explicatiu de l'activitat redactat en les dues llengües oficials de la Universitat, que serà el que es publicarà al web.
  • Potestativament podeu enviar també altres materials de difusió (cartells, tríptics, programes...). Aquests materials addicionals s'hauràn de remetre en format .pdf, .png, .jpg o similars. 

Si voleu rebre la nostra newsletter al vostre correu electrònic només heu d'emplenar aquest formulari.

7. Whatsapp i pregons:

El servei de missatgeria instantània de la Facultat, així com el pregoner, queden reservats a la difusió d'aquells aspectes que el deganat estime oportú fer arribar a tota la comunitat universitària. Podeu sol·licitar la difusió per aquests canals ací.

8. Llengua:

D’acord amb l’article 6 de l’Estatut d’Autonomia i l’article 6 dels Estatuts de la Universitat de València, el valencià és la llengua pròpia de la Universitat de València, i com a tal és la llengua d’ús general i prioritari tant en l’activitat institucional com en l’acadèmica i administrativa. Així mateix, d’acord amb l’article 13.1 dels Estatuts, “Les denominacions oficials dels departaments, centres i serveis de la Universitat de València s’han d’escriure en la llengua pròpia d’aquesta”. El mateix criteri s’aplicarà a totes les divisions administratives i docents de la Universitat, a tots els centres d’investigació, fundacions i entitats associades i altres centres que s’hi vinculen.

La documentació interna de caràcter administratiu, i totes les comunicacions institucionals internes i la documentació que s’hi acompanye, s’han de fer en valencià, sense perjudici dels drets dels ciutadans i ciutadanes establerts en la legislació general. I en concret, i sense que l’enumeració tinga caràcter limitatiu, s’han de fer en aquesta llengua:

a) Les comunicacions formals: cartells informatius, oficis, convocatòries de reunió, invitacions, citacions, missatges electrònics institucionals, etc.

b) Els documents de gestió general: informes, memòries, plans operatius, plans estratègics, etc.

c) Els documents comptables: rebuts, ordres de pagament, pressuposts, etc.

d) Els documents acadèmics: actes, carnets, fulls de matrícula, sol·licituds, etc.

e) Els documents de gestió de personal: contractes, nòmines, notificacions, fulls de serveis, etc.

f) Els documents jurídics.

g) Els reglaments, les disposicions i les actes.

h) Els certificats per a l'estudiantat, PDI i PAS i de qualsevol altra mena.

i) Els contractes i convenis en què intervinga la Universitat de València.

j) Les capçaleres de tota classe de papereria, els faxos, els segells de goma, els mata-segells i altres elements anàlegs.

k) Els assentaments i el funcionament general dels registres