Les comissions acadèmiques de títol col·laboren en l’organització de la docència i garanteixen la coherència acadèmica de la titulació corresponent.
FUNCIONS |
Són funcions de les comissions acadèmiques de títol (art.31 Reglament Règim Intern Modificat ACGUV 24/2019):
a) Elaborar la proposta d’organització del curs acadèmic, tenint en compte els criteris establerts pel Consell de Govern i les propostes dels departaments. Aquesta proposta ha d’explicitar la llengua en què s’imparteix la matèria, així com qualsevol altre aspecte que tinga rellevància per a l’organització docent.
b) Coordinar i supervisar la programació docent dels departaments implicats.
c) Preparar i difondre la documentació necessària per a l’orientació i informació dels membres del col·lectiu d’estudiants sobre els itineraris curriculars, les matèries optatives i de lliure elecció.
d) Emetre informe de la proposta d’horaris i d’assignació d’espais.
e) Elaborar un informe anual de l’activitat docent desenvolupada durant el curs acadèmic, atenent els objectius de les titulacions, que s’haurà de remetre al deganat de la Facultat i als membres de la junta de Facultat.
f) Proposar la resolució, després de l’informe dels departaments competents, de les peticions de convalidacions parcials d’estudis.
COMPOSICIÓ |
Les comissions acadèmiques de títol, presidides pel degà o la degana de la Facultat o la persona en qui delegue, quedaran regulades per un reglament aprovat pel Consell de Govern. Cada titulació podrà tindre un coordinador o una coordinadora amb la missió de garantir la continuïtat en les tasques de coordinació i supervisió que corresponen a la Comissió Acadèmica de Títol. Aquesta figura és nomenada per la junta de Facultat, a proposta de la Comissió Acadèmica de Títol, després de consultar les àrees o els departaments afectats.
Donada l'estructura dels plans d'estudi de les titulacions de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, existeix una Comissió de Coordinació de Centre, (SUPRACAT per a graus i SUPRACCA per a màsters), formada per responsables de la coordinació de tots els graus i de tots els màsters, el Degà o la Degana o persona en qui delegue (el/la vicedegà/a d'Estudis de Grau, el/la vicedegà/a de Postgrau i Investigació), l'administrador/a del centre i un/a estudiant.
ACUMULATS ACORDS PER CURS | ||
Curs 2024-2025 | Curs 2023-2024 | Curs 2022-2023 |