- CE1: Identificar i classificar els aliments i els productes alimentaris. Conèixer-ne la composició, les propietats, el valor nutritiu, la biodisponibilitat, les característiques organolèptiques, sensorials i les modificacions com a conseqüència dels processos tecnològics i culinaris.
- CE2: Conèixer els processos bàsics en l'elaboració, la transformació i la conservació dels aliments d'origen animal i vegetal.
- CE3: Elaborar, interpretar i manejar les taules i bases de dades de composició d'aliments.
- CE4: Conèixer la microbiologia, parasitologia i toxicologia dels aliments.
- CE5: Conèixer els nutrients, la seua funció en l'organisme, la seua biodisponibilitat, les necessitats i recomanacions, i les bases de l'equilibri energètic i nutricional.
- CE6: Integrar i avaluar la relació entre l'alimentació i la nutrició en l'estat de salut i en situacions patològiques.
- CE7: Aplicar els coneixements científics de la fisiologia, la fisiopatologia, la nutrició i l'alimentació a la planificació i al consell dietètic en individus i col·lectivitats, al llarg del cicle vital, tant sans com malalts.
- CE8: Dissenyar i dur a terme protocols d'avaluació de l'estat nutricional, identificant els factors de risc nutricional.
- CE9: Interpretar el diagnòstic nutricional, avaluar els aspectes nutricionals d'una història clínica i realitzar el pla d'actuació dietètica.
- CE10: Conèixer l'estructura dels serveis d'alimentació i de les unitats d'alimentació i de nutrició hospitalària, identificant i desenvolupant les funcions del dietista nutricionista dins l'equip multidisciplinari.
- CE11: Intervenir en l'organització, la gestió i la implementació de les distintes modalitats d'alimentació i de suport nutricional hospitalari i del tractament dieteticonutricional ambulatori.
- CE12: Conèixer les organitzacions de salut, nacionals i internacionals, així com els diferents sistemes de salut, reconeixent el paper del dietista nutricionista.
- CE13: Conèixer i intervenir en el disseny, la realització i la validació d'estudis epidemiològics nutricionals, així com participar en la planificació, l'anàlisi i l'avaluació de programes d'intervenció en alimentació i nutrició en distints àmbits.
- CE14: Ser capaç de participar en activitats de promoció de la salut i la prevenció de trastorns i malalties relacionades amb la nutrició i els estils de vida, duent a terme l'educació alimentària nutricional de la població.
- CE15: Col·laborar en la planificació i el desenvolupament de polítiques en matèria d'alimentació, nutrició i seguretat alimentària basades en les necessitats de la població i la protecció de la salut.
- CE16: Assessorar en el desenvolupament, la comercialització, l'etiquetatge, la comunicació i el màrqueting dels productes alimentaris d'acord amb les necessitats socials, els coneixements científics i la legislació vigent.
- CE17: Interpretar els informes i els expedients administratius en relació amb un producte alimentari i ingredients.
- CE18: Participar en la gestió, l'organització i el desenvolupament dels serveis d'alimentació.
- CE19: Elaborar, consensuar i controlar la planificació de menús i dietes adaptats a les característiques del col·lectiu al qual van destinats.
- CE20: Intervenir en la qualitat i la seguretat alimentària dels productes, de les instal·lacions i dels processos.
- CE21: Proporcionar la formació higienicosanitària i dieteticonutricional adequada al personal interessat en el servei de restauració.
- CE22: Adquirir la formació bàsica per a l'activitat investigadora, sent capaços de formular hipòtesis, recollir i interpretar la informació per a la resolució de problemes seguint el mètode científic, i comprenent la importància i les limitacions del pensament científic en matèria sanitària i nutricional.
- CE23: Conèixer l'estructura de la cèl·lula i la seua evolució.
- CE24: Comprendre d'una manera general el funcionament cel·lular.
- CE25: Ser capaç d'entendre on tenen lloc els diferents processos cel·lulars.
- CE26: Conèixer el cicle cel·lular i la seua regulació.
- CE27: Comprendre els principis bàsics de l'organització del genoma, l'herència i la diversitat biològica.
- CE28: Conèixer els fonaments químics, bioquímics i biològics d'aplicació en nutrició humana i dietètica.
- CE29: Conèixer els distints mètodes educatius d'aplicació en ciències de la salut, així com les tècniques de comunicació aplicables en alimentació i nutrició humana.
- CE30: Conèixer la fisiologia bàsica del cos humà des del nivell molecular a l'organisme complet, en les distintes etapes de la vida.
- CE31: Aprendre a entendre l'organisme com un tot.
- CE32: Conèixer i interpretar com participa cada òrgan en el manteniment de la constància del medi intern.
- CE33: Saber com plantejar-se problemes i utilitzar els mètodes adequats per a la seua resolució, sent capaç de dur a terme un raonament crític.
- CE34: Aprendre el maneig suficient de l'instrumental científic relacionat directament amb la seua tasca professional.
- CE35: Conèixer l'estructura i la funció del cos humà des del nivell molecular fins a l'organisme complet, en les distintes etapes de la vida.
- CE36: Resolució de problemes: ser capaç davaluar clarament els ordres de magnitud, de desenvolupar una percepció de les situacions que són físicament diferents però que mostren analogies, permetent, per tant, lús de solucions conegudes a nous problemes.
- CE37: Comprensió teòrica de fenòmens físics: tenir una bona comprensió de les teories físiques més importants (estructura lògica i matemàtica, suport experimental, fenòmens físics descrits).
- CE38: Destreses matemàtiques: comprendre i dominar l'ús dels mètodes matemàtics i numèrics utilitzats més comunament.
- CE39: Modelització i resolució de problemes: ser capaç d'identificar els elements essencials d'un procés/situació i d'establir un model de treball d'aquest. Ser capaç de realitzar les aproximacions requerides a fi de reduir un problema fins a un nivell manejable. Pensament crític per construir models físics.
- CE40: Investigació bàsica i aplicada: adquirir una comprensió de la naturalesa de la investigació física, de les formes en què es du a terme i de com la investigació en física és aplicable a molts camps diferents; habilitat per dissenyar procediments experimentals i/o teòrics per: (I) resoldre els problemes corrents en la investigació acadèmica o industrial; (II) millorar els resultats existents.
- CE41: Capacitat d'aprenentatge: ser capaç d'iniciar-se en nous camps de la ciència i la tecnologia en general, a través de l'estudi independent.
- CE42: Calcular integrals amb diferents mètodes de càlcul de primitives.
- CE43: Resoldre equacions diferencials ordinàries senzilles.
- CE44: Dissenyar experiments senzills útils per aconseguir els objectius de l'estudi.
- CE45: Descriure i sintetitzar adequadament el conjunt de dades observades en l'experiment.
- CE46: Analitzar les dades observades utilitzant algun paquet estadístic.
- CE47: Interpretar correctament els resultats proporcionats per paquets estadístics.
- CE48: Elaborar i presentar un informe de lestudi experimental realitzat.
- CE49: Conèixer l'estadística aplicada a ciències de la salut.
- CE50: Conèixer les bases psicològiques i els factors biopsicosocials que incideixen en el comportament humà.
- CE51: Conèixer aspectes d'extrema rellevància dins la psicologia i fer veure la importància dels aspectes psicològics sobre la salut i l'alimentació de l'ésser humà.
- CE52: Desenvolupar i aplicar els principis bàsics de tècniques de comunicació.
- CE53: Conèixer els distints mètodes educatius d'aplicació en ciències de la salut, així com les tècniques de comunicació aplicables en alimentació i nutrició humana.
- CE54: Conèixer els fonaments bioquímics i biològics d'aplicació en nutrició humana i dietètica.
- CE55: Comprendre i manejar la terminologia científica bàsica relacionada amb la matèria.
- CE56: Conèixer l'estructura i les propietats de les macromolècules biològiques i la seua relació amb la funció que realitzen.
- CE57: Comprendre el funcionament dels enzims i la seua regulació.
- CE58: Conèixer els mecanismes d'obtenció i de transformació d'energia.
- CE59: Conèixer les rutes metabòliques principals i obtenir una visió integrada del metabolisme i la seua regulació.
- CE60: Conèixer i comprendre els processos essencials en la transmissió de la informació genètica des del DNA fins a la proteïna.
- CE61: Entendre l'origen molecular de les funcions bàsiques dels éssers vius i de les seues implicacions biotecnològiques i mèdiques principals.
- CE62: Reconéixer els tipus d'enllaços que es poden presentar en els compostos orgànics i els distints tipus de representació de les molècules orgàniques.
- CE63: Saber aplicar les regles generals de nomenclatura per als compostos orgànics, inclosa l'estereoquímica.
- CE64: Conèixer els distints grups funcionals presents a les molècules orgàniques i saber relacionar la presència de grups funcionals amb les propietats fisicoquímiques de les molècules orgàniques.
- CE65: Conèixer la reactivitat general dels grups funcionals més importants presents a les molècules orgàniques.
- CE66: Conèixer els mecanismes de les transformacions químiques més importants.
- CE67: Conèixer els mètodes dobtenció més generals dels distints tipus de compostos.
- CE68: Saber relacionar la presència de grups funcionals a les molècules amb la seua reactivitat enfront de diferents processos (substitució, eliminació, addició, hidròlisi, oxidació, reducció...).
- CE69: Comprendre i poder predir el comportament dels compostos orgànics en diferents entorns (químics, biològics, ambientals...).
- CE70: Capacitat per estimar els riscos associats a la utilització de substàncies químiques i processos de laboratori.
- CE71: Conèixer l'evolució històrica, antropològica i sociològica de l'alimentació, la nutrició i la dietètica en el context de la salut i la malaltia.
- CE72: Conèixer els factors socioculturals i psicològics que incideixen en l'origen, el desenvolupament i el tractament de trastorns de la conducta alimentària així com de riscos i crisi alimentària.
- CE73: Conèixer com es generen diferents actituds sobre el fet alimentari i aprehendre principis teòrics i metodològics bàsics per a l'anàlisi socioantropològic del sistema alimentari i, en particular, el consum, la preparació i els hàbits alimentaris.
- CE74: Reconéixer la pluralitat de punts de vista amb què es construeix el fet alimentari a través de distints agents i discursos socials.
- CE75: Adquirir capacitat per avaluar les repercussions del consum d'aliments en la salut de la població.
- CE76: Conèixer els paràmetres de qualitat generals i específics de cada grup d'aliments.
- CE77: Conèixer les propietats fisicoquímiques, les reaccions químiques i les funcions tecnològiques dels components dels aliments.
- CE78: Conèixer la influència de factors físics i químics sobre els components dels aliments.
- CE79: Saber aplicar els coneixements adquirits a l'elaboració i la conservació d'aliments.
- CE80: Adquirir els coneixements i la destresa necessaris per elucidar les causes de les modificacions organolèptiques i/o nutricionals de components i/o aliments.
- CE81: Adquirir coneixements per al disseny i/o la millora dels aliments.
- CE82: Conèixer les modificacions que sofreixen els aliments com a conseqüència dels processos tecnològics i culinaris.
- CE83: Conèixer els sistemes de producció i els sistemes bàsics en l'elaboració, la transformació i la conservació dels aliments.
- CE84: Conèixer les tecnologies emergents de transformació i conservació d'aliments i les seues repercussions en la qualitat.
- CE85: Comprendre els processos de transformació culinària dels aliments i les seues implicacions en dietoteràpia.
- CE86: Conèixer els espais de restauració col·lectiva i les seues variants així com la seua organització i funcionament.
- CE87: Coneixement bàsic dels distints tipus de microorganismes.
- CE88: Conèixer i comprendre els criteris de classificació i d'identificació de microorganismes, en especial, les característiques diferencials fisiològiques i bioquímiques dels microorganisme d'interès alimentari.
- CE89: Diferenciar entre antibiòtics i agents quimioteràpics sintètics i semisintètics i conèixer la importància i les bases genètiques de la resistència microbiana als agents quimioteràpics.
- CE90: Aïllar cultius purs de microorganismes, avaluar el creixement microbià i treballar tenint present la tècnica asèptica i el concepte d'esterilitat.
- CE91: Domini de les tècniques de cultiu, aïllament i identificació dels microorganismes en aliments.
- CE92: Aplicació de les mesures de prevenció en la transmissió de malalties microbianes per aliments.
- CE93: Mantenir una actitud receptiva durant el desenvolupament de les distintes activitats, comprenent el significat i importància dels coneixements que se li transmeten.
- CE94: Conèixer els principals fòrums de discussió científica i el seu funcionament habitual.
- CE95: Ser capaç de redactar, presentar i defensar resultats d'investigació.
- CE96: Entendre què és una tesi doctoral, com es redacta i com es presenta.
- CE97: Ser capaç de formalitzar una sol·licitud d'un projecte d'investigació.
- CE98: Conèixer els condicionants ètics en la investigació en ciències de la salut.
- CE99: Conèixer els components bioactius fonamentals en aliments i nutricèutics.
- CE100: Comprensió del creixement dels microorganismes, els seus requeriments i els mètodes per al seu control.
- CE101: Conèixer les noves tendències en tecnologia d'aliments per a la preparació de components bioactius i comercialització de nous aliments i nutricèutics.
- CE102: Conèixer la legislació relativa a les declaracions nutricionals i propietats saludables.
- CE103: Comprendre els mecanismes bàsics de patogenicitat microbiana.
- CE104: Entendre la genètica microbiana i les aplicacions bàsiques de l'enginyeria genètica en el camp alimentari.
- CE105: Coneixement de les principals fonts de contaminació microbiològica dels aliments.
- CE106: Coneixement bàsic dels microorganismes patògens dels aliments.
- CE107: Coneixement bàsic i comprensió de l'epidemiologia de les malalties microbianes transmeses pels aliments.
- CE108: Coneixement bàsic de la simptomatologia i el tractament de les malalties mes importants causades per la ingesta d'aliments contaminats per microorganismes.
- CE109: Coneixement de les formes d'exposició als tòxics.
- CE110: Coneixement dels distints processos toxicocinètics i ecotoxicocinètics de les substàncies tòxiques.
- CE111: Coneixement dels protocols internacionals dels assajos toxicològics per avaluar els efectes tòxics.
- CE112: Dissenyar i avaluar assajos toxicològics.
- CE113: Capacitat per estimar els riscos associats a l'exposició de substàncies químiques, tòxics en productes de consum, en ambient laboral i a través del medi.
- CE114: Coneixement de les restriccions d'ús derivades de l'avaluació dels efectes tòxics.
- CE115: Capacitat per interpretar les dades obtingudes de l'avaluació del risc i establiment de límits de seguretat.
- CE116: Habilitat per interpretar l'establiment dels marges de seguretat.
- CE117: Coneixement dels mètodes més usats per a l'avaluació del risc.
- CE118: Conèixer i manejar les fonts d'informació bàsiques i les bases de dades que s'utilitzen per a l'avaluació del risc.
- CE119: Coneixement dels conceptes bàsics de parasitologia.
- CE120: Coneixement dels conceptes específics de parasitologia alimentària.
- CE121: Coneixer i comprendre dels diferents tipus de cicles biològics relacionats amb la transmissió alimentària de paràsits.
- CE122: Coneixement adequat dels paràsits contaminants i deterioradors d'aliments.
- CE123: Coneixer els paràsits propis de productes carnis, productes piscícoles i productes derivats.
- CE124: Conèixer els grups paràsits amb impacte sobre el creixement i l'estatus nutricional humà.
- CE125: Conèixer la doble càrrega de la malnutrició i la seua distribució a nivell mundial, a més de les repercussions polítiques de la desnutrició.
- CE126: Estudiar les diferents situacions d'emergència i la seua evolució en el context de les guerres, desplaçaments de poblacions, discriminacions i catàstrofes naturals.
- CE127: Avaluar la desnutrició des de totes les perspectives.
- CE128: Conèixer els diferents tractaments utilitzats en la desnutrició en situacions d'emergència.
- CE129: Estudiar les diferents formes de rehabilitació i seguiment en els pacients desnodrits.
- CE130: Domini de les tècniques de mostreig, el seu diagnòstic i identificació de paràsits en aliments.
- CE131: Conèixer les mesures higienicosanitàries de prevenció i control de malalties parasitàries transmeses a través d'aliments.
- CE132: Conèixer dels conceptes bàsics de toxicologia.
- CE133: Conèixer els distints processos toxicocinètics (absorció, distribució, metabolisme i excreció).
- CE134: Conèixer els mecanismes generals de l'acció tòxica.
- CE135: Conèixer els procediments per a l'avaluació de la toxicitat.
- CE136: Conèixer les fonts d'exposició, fisiopatologia, efectes tòxics i mecanisme d'acció de les substàncies tòxiques presents en els aliments.
- CE137: Coneixement dels efectes nocius de les substàncies tòxiques en els aliments, mecanisme i manifestacions d'aquests efectes.
- CE138: Col·laborar en la prevenció de les intoxicacions alimentàries i conèixer els límits de seguretat dels tòxics, per garantir a la població aliments segurs.
- CE139: Conèixer aspectes relacionats amb l'avaluació i la caracterització del risc toxicològic de les substàncies potencialment tòxiques en aliments.
- CE140: Conèixer el funcionament i l'organització dels centres de rehabilitació nutricional i dels centres nutricionals mòbils.
- CE141: Conèixer els mètodes més utilitzats per a l'anàlisi de tòxics en aliments.
- CE142: Elaborar projectes que permeten ajudar en les situacions de desnutrició en situacions d'emergència.
- CE143: Coneixer els conceptes bàsics d'higiene dels aliments, processos i productes.
- CE144: Coneixer les mesures higièniques i preventives de les principals alteracions dels aliments produïdes per substàncies tòxiques, productes químics originats en el processament d'aliments.
- CE145: Aprofundir en els aliments i nutrients d'importància nutricional en l'esport.
- CE146: Avaluar l'estat nutricional esportiu de l'esportista.
- CE147: Estudiar les recomanacions alimentàries i nutricionals tant en els períodes d'entrenament, competició i en la fase de recuperació.
- CE148: Estudiar els diferents tipus d'esports (curta, mitjana i llarga durada) i les principals consideracions nutricionals.
- CE149: Conèixer les diferents tipus d'ajuts ergogènics. nutricionals i els seus possibles beneficis i/o contraindicacions.
- CE150: Conèixer els possibles trastorns del comportament alimentari, així com el seu tractament, que es puguen veure en diferents pràctiques esportives.
- CE151: Coneixement de les mesures higièniques i preventives de les alteracions principals dels aliments produïdes per paràsits.
- CE152: Coneixement de les mesures higièniques i preventives de les alteracions principals dels aliments produïdes per microorganismes.
- CE153: Conéixer la utilització de guies de pràctiques correctes d'higiene com una ferramenta per a assegurar l'adequada manipulació d'aliments.
- CE154: Coneixement i interpretació dels resultats obtinguts en l'anàlisi de perills i punts de control crítics(APPCC).
- CE155: Conèixer els aspectes relacionats amb l'economia i la gestió de les empreses alimentàries.
- CE156: Participar en els equips empresarials de màrqueting social, publicitat i al·legacions saludables.
- CE157: Conèixer els mètodes i els mitjans d'educació sanitària.
- CE158: Conèixer la relació existent entre medi i salut.
- CE159: Adquirir els coneixements sobre epidemiologia i prevenció de malalties transmissibles i no transmissibles.
- CE160: Capacitat per transmetre informació, idees, problemes i solucions dins l'àmbit de l'ètica i la deontologia professional i a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
- CE161: Coneixement de la morfologia i la sistemàtica dels vegetals, especialment dels que tenen interès en farmàcia, incloent-hi les plantes medicinals.
- CE162: Comprensió i interpretació de treballs científics relacionats amb els vegetals.
- CE163: Realitzar treballs de recol·lecció, preparació i conservació de mostres vegetals per al seu estudi i identificació mitjançant claus.
- CE164: Conèixer la incidència dels vegetals en el desenvolupament de la professió farmacèutica.
- CE165: Estudiar les interaccions de i entre els nutrients que puguen afectar la seua biodisponibilitat.
- CE166: Aplicar tècniques, mètodes i eines que permeten l'avaluació de l'estat nutricional individual.
- CE167: Conèixer les característiques fisiològiques, psicològiques, socials i culturals de la infància.
- CE168: Conèixer les necessitats i les recomanacions nutricionals en la infància.
- CE169: Conèixer les distintes possibilitats de nutrició en els lactants.
- CE170: Avaluar el nivell de desenvolupament i l'estat nutricional en la infància.
- CE171: Elaborar dietes adequades per a les malalties relacionades amb la nutrició dels lactants.
- CE172: Actuar a nivell de l'educació nutricional per a la prevenció de futures patologies relacionades amb la nutrició.
- CE173: Conèixer altres components dels aliments amb repercussió nutricional aprofundint en la seua funció, biodisponibilitat i les seues fonts alimentàries.
- CE174: Avaluar i dissenyar menús escolars.
- CE175: Conèixer l'anamnesi i la història clinicodietètica com a pas previ a la valoració nutricional individual.
- CE176: Comprendre les bases fisiològiques, psicològiques, socials i culturals de l'envelliment.
- CE177: Conèixer els problemes alimentaris més freqüents en l'ancià.
- CE178: Proporcionar suports dieteticonutricionals tant en la salut com en la malaltia i la seua prevenció en individus i col·lectivitats.
- CE179: Aconsellar sobre l'alimentació més adequada per a cada situació individual i col·lectiva.
- CE180: Avaluar i realitzar el seguiment de l'estat nutricional d'individus i col·lectivitats.
- CE181: Estudiar la relació dels hàbits alimentaris amb la salut i la malaltia.
- CE182: Conèixer les bases d'una alimentació saludable i poder establir una dieta equilibrada, variada i suficient.
- CE183: Conèixer les característiques dels diferents patrons i hàbits alimentaris i la seua relació amb la salut.
- CE184: Estudiar els diferents objectius nutricionals i guies dietètiques a nivell nacional i internacional.
- CE185: Conèixer els canvis metabòlics i funcionals amb repercussió nutricional en les diferents etapes del cicle vital (des del nounat fins a l'ancià fràgil) i realitzar les modificacions en la dieta d'acord amb els requeriments energètics propis de cada etapa del desenvolupament.
- CE186: Conèixer l'estructura i la utilització de les diferents taules de composició d'aliments i les llistes d'intercanvis.
- CE187: Establir els criteris per a la realització d'una dieta individualitzada, incloent-hi bases de dades i aplicacions informàtiques.
- CE188: Conèixer l'alimentació i les modificacions per realitzar en situacions especials, veient les adaptacions metabòliques i les necessitats alimentàries nutricionals específiques.
- CE189: Coneixement de les principals malalties a nivell molecular.
- CE190: Bases moleculars per aplicar els tractaments dietètics en les malalties.
- CE191: Comprensió de la regulació epigenètica dels nutrients.
- CE192: Conèixer la fisiopatologia bàsica del cos humà en les distintes etapes de la vida.
- CE193: Coneixement dels teixits.
- CE194: Conèixer la influència de la nutrició sobre els estats patològics, i viceversa.
- CE195: Conèixer i interpretar de quina manera una fallada orgànica o sistèmica incideix sobre la falta de constància del medi intern.
- CE196: Coneixement de la formació en els primers estadis de l'embrió.
- CE197: Coneixement dels òrgans, els aparells i els sistemes del cos humà.
- CE198: Reconéixer els ossos del cos humà.
- CE199: Reconéixer les vísceres del cos humà.
- CE200: Conèixer les relacions de les vísceres.
- CE201: Conèixer les estructures del sistema nerviós.
- CE202: Conèixer les relacions de les estructures del sistema nerviós.
- CE203: Conèixer les múltiples implicacions que les diferents patologies puguen tenir en els processos alimentarionutricionals, com detectar-les i les modificacions higienicodietètiques per implementar per prevenir-les i/o controlar-les.
- CE204: Estudiar les possibles interaccions entre els components alimentaris i les funcions orgàniques i les seues repercussions sobre la salut.
- CE205: Estudiar les principals síndromes metabòliques i la seua repercussió nutricional.
- CE206: Estudiar les patologies generadores de malnutrició i les seues conseqüències sobre l'evolució clínica dels pacients i l'eficàcia del seu tractament.
- CE207: Conèixer les característiques de les dietes terapèutiques principals.
- CE208: Conèixer les característiques i les indicacions de les tècniques de suport nutricional.
- CE209: Adquirir coneixements i habilitat en l'elaboració de plans d'atenció nutricional per a les diverses malalties i valoració dels diferents tipus de dietes específiques.
- CE210: Adquirir la destresa necessària per desenvolupar les tasques d'educació alimentarionutricional de pacients i entorn, tant en consultes externes com en hospitalització.
- CE211: Adquirir conceptes bàsics en farmacologia (aspectes farmacocinètics i farmacodinàmics).
- CE212: Conèixer les accions farmacològiques dels grups terapèutics i relacionar-les amb els efectes, les indicacions i les reaccions adverses.
- CE213: Conèixer la influència de l'estat nutricional en la resposta farmacològica, les interaccions fàrmacs-aliments i la seua transcendència clínica.
- CE214: Ser capaç d'assumir compromisos socials i ètics.
- CE215: Interpretar els informes i els expedients administratius en relació amb un producte alimentari i ingredients.
- CE216: L'estudiant ha d'adquirir coneixements bàsics sobre immunologia bàsica i aplicada.
- CE217: Coneixements sobre el sistema immune.
- CE218: Coneixements sobre aplicació en el laboratori de les reaccions immunològiques.
- CE219: Coneixements sobre immunopatologia i farmacologia del sistema immune.
- CE220: Adquisició d'una millor comprensió de la naturalesa de les associacions biològiques.
- CE221: Dissenyar i realitzar valoracions nutricionals per identificar les necessitats de la població en termes d'alimentació i nutrició, així com identificar els determinants de salut nutricional.
- CE222: Dissenyar, intervenir i executar programes d'educació dieteticonutricional i de formació en nutrició i dietètica.
- CE223: Assessorar i consensuar modificacions en el procés d'elaboració de la indústria alimentària que puguen ajudar a aconseguir el perfil marcat en els objectius i les guies nutricionals vigents en cada període.
- CE224: Estimular i participar en les iniciatives dutes a terme pels mitjans de comunicació social en tema de dieta i salut.
- CE225: Conèixer l'aplicació de programes de monitoratge de l'estat de salut des del punt de vista col·lectiu i d'estratègia de control de qualitat nutricional i de seguretat alimentària.
- CE226: Estudiar el procés de globalització, de transició nutricional i de desenvolupament social als països en via de desenvolupament com a pauta d'acció en la nutrició comunitària social i internacional.
- CE227: Conèixer la diversitat cultural i religiosa com a punt d'acció alimentari.
- CE228: Conèixer i valorar els determinants de la salut.
- CE229: Estratègies de promoció de la salut i prevenció de la malaltia, relacionades fonamentalment amb el camp de la nutrició.
- CE230: Coneixement de l'organització sanitària: Sistemes de Salut. Salut Pública Internacional.
- CE231: Conèixer les tècniques culinàries per optimitzar les característiques organolèptiques i nutricionals dels aliments pel que fa a la gastronomia tradicional.
- CE232: Avaluar i calcular els requeriments nutricionals en situació de salut i malaltia en qualsevol etapa del cicle vital.
- CE233: Participar en el disseny d'estudis de dieta total.
- CE234: Conèixer, detectar precoçment i avaluar les desviacions per excés o defecte, quantitatives i qualitatives, del balanç nutriconal.
- CE235: Planificar, realitzar i interpretar l'avaluació de l'estat nutricional de subjectes i/o grups, tant sans ( en totes les situacions fisiològiques) com a malalts.
- CE236: Elaborar i interpretar una història dietètica en subjectes sans i malalts. Interpretar una història clínica.
- CE237: Comprendre i utilitzar les dades clíniques i bioquímiques en la valoració nutricional del malalt i en el seu tractament dietètic-nutricional.
- CE238: Aplicar les bases de la nutrició clínca a la dietoteràpia.
- CE239: Planificar, implantar i avaluar dietes terapèutiques per a subjectes i/o grups.
- CE240: Conèixer i comprendre la epidemiología de les malalties parasitarias transmeses a través dels aliments.
- CE241: Descriure els fonaments antropològics de l'alimentació humana. Descriure i argumentar les desigualtats culturals i socials que poden incidir en els hàbits d'alimentació
- CE242: Conèixer i aplicar els fonaments de l'anàlisi bromatológico i sensorial de productes alimentaris.
- CE243: Ressaltar i conscienciar de la importància que, en l'avaluació del pacient malalt, té l'avaluació nutricional per a poder detectar alteracions i engegar accions que permeten una millor i més ràpida recuperació de la seua malaltia.
- CE244: Conèixer, avaluar i corregir les deficiències nutricionals quantitatives per defecte i per excés comprenent la important funció del dietista, tant en l'aspecte curatiu com preventiu, en malalties tan prevalentes com la primesa, l'anorèxia nerviosa i l'obesitat.
- CE245: Destacar la importància de la nutrició en el desenvolupament de l'osteoporosi i saber com prevenir-la i tractar-la des del punt de vista dietètic.
- CE246: Conèixer malalties relacionades amb la nutrició de baixa prevalència actual en els països desenvolupats (beriberi, pel·lagra, escorbuto, etc.) però que poden detectar-se en fases subclínicas i que precisen d'un abordatge nutricional.
- CE247: Ressaltar la importància de patologies en les quals el futur dietista va a ser requerit perquè aporte recomanacions nutricionals: hiperuricemia i gota, anèmies nutricionals, goll i altres trastorns tiroïdals, etc.
- CE248: Conèixer, ressaltar i ser capaç de proporcionar consell dietètic-nutricional en la prevenció i tractament de malalties com la diabetis mellitus, dislipidemias i hipertensió arterial, que són els principals factors de risc relacionats amb la causa més freqüent de mort en el món occidental, les malalties cardiovasculars.
- CE249: Ser capaç d'ajudar a l'equip sanitari en l'abordatge global de patologies diverses (renals, digestives, pulmonars, infeccioses, neurològiques, etc.) en les quals el dietista és responsable de l'apartat dietètic-nutricional i ha de valorar el mateix en funció del tipus de pacient, factors clínics concomitant i estadi de la pròpia malaltia.
- CE250: Coneixement de l'estructura de les legislacions espanyola i comunitària en l'àmbit alimentari.
- CE251: Coneixement de les fonts d'informació sobre disposicones legislatives referides a l'àmbit alimentari.