Universitat de ValènciaGrau en Nutrició Humana i DietèticaFacultat de Farmàcia Logo del portal

Grau en Nutrició Humana i Dietètica

Taula redona: "Guerra i ciència en un món global"
28/11/22

INNOCAMPUS us convida a la taula redona titulada: “Guerra i Ciència en un món global” on el tema principal serà quin és el paper de la Ciència en un món de crisi i conflictes. DIA: 1 de desembre de 2022 HORA: 12 h LLOC: Saló de Graus (Facultat de Farmàcia)

SESSIÓ INFORMATIVA PRÀCTIQUES EXTRACURRICULARS
24/11/22

El pròxim dilluns 28 de novembre de 2022, a les 13 hores, a la Sala Charles Darwin del Aulari Interfacultatiu, es realitzarà la Sessió informativa de Pràctiques Extracurriculars per tots els Graus de la Facultat de Farmàcia. Aquesta sessió està dirigida als estudiants de 3r curs i té com a...

Donació de Sang
21/11/22

Dimarts 22 de novembre, al Vestíbul de la Facultat de Farmàcia de 09:30 a 14:00 i de 16:00 a 20:30 hores.

Jornada de Cooperació a la Facultat de Farmàcia
25/10/22

Dijous 27 d'octubre a les 12:00 h.se celebrarà, a la Sala de Graus de la Facultat de Farmàcia, la Jornada "Cooperació a la Fac. Farmàcia: com puc participar", on s'exposaran projectes i activitats que està duent a terme personal del nostre Centre, molts d'ells guardonats al més alt nivell.

Segueix-nos

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre us desplaceu per apropar o allunyar el mapa