Universitat de ValènciaGrau en Nutrició Humana i DietèticaFacultat de Farmàcia Logo del portal

Documents i normativa

Informació del curs APRÈNTFG, que pot ser útil per a l'elaboració del treball fi de grau, ofertat pel Servei de Bibiloteques.

Coordinador de Treball Fi de Grau:

Yelko Rodríguez Carrasco (yelko.rodriguez@uv.es)

Curs acadèmic 2022-2023

SESSIÓ INFORMATIVA TREBALL FI DE GRAU

DIA: 28 d'abril de 2022
HORA: A Les 12:30 horas
LLOC: Saló d'Actes "Charles Darwin"

Presentació TFG 2022-2023

Per a poder matricular-se del Treball Fi de Grau l'estudiant haurà de tindre superats 160 crèdits entre assignatures bàsiques i obligatòries.

Autoproposta: Del 20 de juny al 8 de juliol de 2022.

Els estudiants que vullguen presentar una autoproposta de Treball Fi de Grau hauran de posar-se en contacte amb el professor que enviarà el model d'autoproposta a la Secretaria del Departament corresponent i una còpia a: maria.m.gonzalez@uv.es

A la segona quinzena de setembre es publicarà a la web si estan acceptats o no.

Repetidors: Els estudiants repetidors han de confirmar amb el seu tutor/a que continuen amb el mateix treball Fi de Grau  i hauran de comunicar-ho per mail a: maria.m.gonzalez@uv.es, abans de l'elecció de temes.

Important:  En cas que no siga acceptada la autoproposta del estudiante, així com els estudiants que no comuniquen que continuen amb el mateix treball del curs anterior, s'inclouran en el llistat d'elecció de temes.

Oferta: Els treballs oferits pels departaments es publicaran en la web en la segona quinzena de setembre.

Elecció del Treball:  7 d'octubre a les 12'00 h. al Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia.

El llistat amb l'orde per a l'elecció del Treball Fi de Grau es publicarà en l'última setmana de setembre. L'orde per a l'elecció es basa en els criteris d'ordenació de matrícula de la UV (en cas d'empat, triarà en primer lloc l'estudiant que tinga major nombre de crèdits superats).

Termini de sol.licitud d'ampliació : del 30 de gener al 10 de febrer de 2023.

Convocatòries de Defensa del Treball Fi de Grau en Nutrició Humana i Dietètica  2022-2023 :

1ª convocatòria: 28 octubre 2022, 2 desembre 2022, 31 març 2023, 16 juny 2023, 7 juliol 2023, 21 juliol 2023

2ª convocatòria: 8 setembre 2023

i en cas excepcional, quan ho sol.liciten 5 o més estudiants.

Important: La sol.licitud de defensa es realitzarà a través dela Seu Electrònica - ENTREU, 10 dies abans de la data triada per a defendre el Treball Fi de Grau, adjuntant el mateix en format PDF. El tutor acadèmic haurà d'enviar la seua valoració per correu electrònic en el mateix termini a: maria.m.gonzalez@uv.es

Documents i normativa