Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

• Estudiants

Urban Mobility Challenge

Repte per a la mobilitat sostenible

Període de l'esdeveniment: De 16 de de setembre de 2019 a 16 de d’octubre de 2019. Dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Universitat de València

Descripció:

La Universitat de València s’ha sumat al repte Urban Mobility Challenge per fomentar els desplaçaments als campus amb mitjans més actius i menys contaminants, i anima a la comunitat universitària a participar. La inscripció és gratuïta i s’ha de fer en la web urbanmobilitychallenge.com. El repte es comptabilitzarà entre el 16 de setembre i el 16 d’octubre i es farà a través de l’app Ciclogreen.

Organitza:

Urban Mobility Challenge.