
El I Congrés Internacional Educació en Disseny i Sostenibilitat se celebrarà a València els pròxims dies 3 i 4 de novembre de 2022
El Congrés consolida els treballs que realitza el grup CREARI d'Investigació en Pedagogies Culturals de la Universitat de València durant els últims anys, tractant aspectes referits a l'educació en arts i la cultura visual des de l'àmbit pedagògic.
Aquesta trobada acadèmica està pensat per a implicar aquelles persones que tant des de la perspectiva professional com des de la pràctica educativa puguen estar interessades a analitzar la situació actual i gestionar propostes de futur en el terreny de l'educació en disseny, l'educació artística, la creativitat i la consecució dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible ODS.
València és Capital Mundial del Disseny en 2022, per això qüestions com l'educació en disseny o l'educació per a la sostenibilitat no poden romandre alienes a aquest esdeveniment de caràcter internacional.