Logo de la Universitat de València Logo Institut Interuniversitari López Piñero Logo del portal

Premis SCHCT als millors TFM en dues modalitats: acadèmica i professional 2024

  • 30 de setembre de 2024
Image de la noticia

 

La SCHCT ofereix una vegada més els seus premis anuals al millor Treball Final de Màster en la modalitat acadèmica i professional, respectivament. Els premis fomenten l'excel·lència en la recerca en història de la ciència, la tècnica i la medicina, i en museologia i comunicació científica, i donen suport als investigadors novells que conclouen els seus estudis de màster. Els premis inclouen un diploma acreditatiu, una dotació econòmica i la publicació dels treballs premiats a la revista Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica.

Des de la seva creació l'any 2015, la SCHCT ha distingit més d'una quinzena de Treballs Final de Màster i continua sent una eina fonamental per recolzar el treball dels investigadors que en el futur constituiran el col·lectiu acadèmic i professional de la nostra disciplina.

Presentació exclusivament en línia indicada les bases.

Termini d'admissió de candidatures: 29 de novembre de 2024, a les 13 hores

Premi Societat Catalana d’Història de la Ciència i de la Tècnica per a treballs de màster d’història de la ciència amb una orientació acadèmica

https://premis.iec.cat/premis/premis_un.asp?id=85