Logo de la Universitat de València Logo Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions Logo del portal

Projectes CEF concedits

EURINV19: Adopting the European Standard by using consolidated eInvoicing cloud platforms

El grup d'investigació LISITT coordina el Projecte Europeu EURINV19, la principal meta del qual és donar suport a les empreses proveïdores d'EDI. El seu objectiu final se centra en la promoció de les transaccions internacionals d'eInvoice d'acord amb l'estàndard europeu.

01/01/2020 - 30/04/2021

AS4EDI19: European EDI Providers integrating the AS4 eDelivery

La Universitat de València coordina, a través de l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i Comunicació (IRTIC), el Projecte Europeu AS4EDI19. La iniciativa dona suport a accions i iniciatives destinades a fomentar l'intercanvi internacional de documents de manera segura i de confiança.

01/12/2019 - 31/05/2021

Novetats

Supporting the cross-border use of Road Traffic Data with Linked Open Data based on DATEX II

L'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (IRTIC) de la Universitat de València ha presentat un projecte a la convocatòria de Public Open Data CEF Telecom.

01/09/2019 - 30/09/2022

Novetats

ICELAND-INV18: Adaptació de l'estàndard EN europeu de factura digital en Islàndia

El grup d'investigació LISITT coordina el projecte ICELAND-INV18 l'objectiu del qual és donar suport a 8 institucions públiques d'Islàndia en l'adaptació a l'estàndard europeu de factura digital (EN), regulada per la directiva 2014/55/EU. D'aquesta manera, les institucions podran rebre i processar eFactures segons l'estàndard europeu.

ROL: Coordinador

01/04/19 - 30/09/2020

AS4EDI. European EDI Providers integrating the AS4 eSENS Profile

L'IRTIC coordina un projecte finançat amb fons CEF que permetrà a sis proveïdors d'EDI eDelivery (Electronic Data Interchange) ajustar els seus Punts d'Accés a la normativa europea d'identificació digital i serveis fiduciaris.

01/01/2019 - 30/06/2020