University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

ACCESSIBILITAT DIGITAL EN LA DOCÈNCIA CREACIÓ DE POWER POINT, EXÀMENS I MATERIALS ACCESSIBLES.

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 15
Presential duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 01/07/2025
End date of the course 15/07/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 01/07/2025 10:00 01/07/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 03/07/2025 10:00 03/07/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 08/07/2025 10:00 08/07/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 10/07/2025 10:00 10/07/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 15/07/2025 10:00 15/07/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Professional profile of the recipients
PDI
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Frances Aloy, Javier
  • Personal Fundacion General-
Ver ficha
Training objectives

•    Comprendre les necessitats de les persones amb necessitats específiques.
•    Aplicar les TIC com a eina d'integració.
•    Conéixer els fonaments i requisits (WCAG 2.0) i (WCAG 2.1) de l'accessibilitat de documents electrònics.
•    Crear i editar documents electrònics accessibles.
•    Aplicar criteris d'accessibilitat en Microsoft Office.
•    Aprendre a crear i editar documents PDF accessibles.
•    Exportar documents entre formats.
•    Avaluar l'accessibilitat de documents per mitjà d'eines automàtiques.
 

Competencies to be developed

•    Crear i editar documentació digital accessible.
•    Crear i editar exàmens en format digital accessible.
•    Crear i editar arxius de PowerPoint en format accessible.
•    Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Realitzar les activitats proposades pel docent.
Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Remarks and clarifications

Llibreta per a prendre apunts.

Ordinadors amb Windows, Microsoft office 2019, adobe acrobat.
 

Inscription