University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

APRÉN A GESTIONAR L'ESTRÈS I MILLORA EL TEU BENESTAR MITJANÇANT LA PRÀCTICA DE MINDFULNESS. APLICACIÓ DEL PROGRAMA MBTC (TERÀPIA COGNITIVA BASADA EN MINDFULNESS) DE LA UNIVERSITAT D' OXFORD.

Target PAS, PDI
Method of impartition Online asynchronous + Presential
Language Spanish
Total duration 42
Presential duration 30
Asynchronous online duration 12
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 09/09/2025
End date of the course 04/11/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 09/09/2025 10:00 09/09/2025 15:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 16/09/2025 10:00 16/09/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 23/09/2025 10:00 23/09/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 07/10/2025 10:00 07/10/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 14/10/2025 10:00 14/10/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
6 17/10/2025 10:00 17/10/2025 14:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
7 21/10/2025 10:00 21/10/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
8 28/10/2025 10:00 28/10/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
9 04/11/2025 10:00 04/11/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Professional profile of the recipients
PTGAS PDI
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Martinez Rubio, David
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives

Ser més conscients dels nostres patrons de funcionament habitual (pensaments, emocions i accions) i les seues conseqüències.
•    Debilitar patrons automàtics de resposta, fomentant l'aparició de respostes més adequades i eficaces. Aprenent a respondre en comptes d'actuar.
•    Reconéixer hàbits poc saludables instaurats en la vida diària i canviar-los per patrons més saludables. Comprendre les causes del malestar psicològic mitjançant la pràctica de *mindfulness.
•    Aprendre a relacionar-se amb les experiències internes i externes d'un mode més beneficiós.
•    Desenrotllar l'habilitat d'estar en el present (mode ser *vs. mode fer).
•    Aprendre a no reaccionar a les sensacions corporals, pensaments i emocions desagradables, prevenint d'esta manera els cicles de retroalimentació negativa en forma d'espiral que es perpetuen a si mateixos.
•    Aprendre a cuidar millor de nosaltres mateixos, per a viure de forma més saludable
•    Establir una rutina de pràctica que facilita la generalització a la vida diària de l'aprés durant el programa.
 

Competencies to be developed
  • Aprendre a practicar la meditació *mindfulness
  • Reduir els estats d'estrés i ansietat
  • Incrementar la capacitat d'atenció i concentració 
  • Aprendre a regular i gestionar els nostres estats emocionals
  • Adquirir major consciència dels nostres pensaments i emocions, així com de les nostres sensacions i experiències corporals
  • Reduir les reaccions mentals automàtiques per a incrementar els nivells de resposta conscients. Respondre *vs Reaccionar
  • Aprendre a relacionar-nos amb nosaltres mateixos i les nostres experiències des de l'amabilitat i no des de l'autocrítica o l'exigència
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.

Inscription