Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 05/06/2024 09:15 | 05/06/2024 14:15 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 06/06/2024 09:15 | 06/06/2024 14:15 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
- Soria Olivas, Emilio
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Salcedo Puche, Adrian
- PI-Invest No Doctor Uv A1
- Bonetti -, Andrea
- PI-Invest No Doctor Uv A1
- Blanco Alvarez, Ivan
- PI-Invest No Doctor Uv A1
1. Comprendre els fonaments de la intel·ligència artificial generativa: Els estudiants tindran una comprensió sòlida de com funcionen els models generatius, incloent-hi la seua arquitectura, entrenament i capacitats.
2. Dissenyar prompts efectius: Ensenyar als estudiants a crear prompts o instruccions que maximitzen la utilitat de la IA generativa per a tasques específiques, com a redacció de textos, resolució de problemes o generació de contingut creatiu.
3. Avaluar l'eixida de la IA: Ensenyar als estudiants a avaluar críticament les respostes generades per la IA, identificant la rellevància, la coherència i la qualitat del contingut.
4. Personalitzar la interacció: Ajudar els estudiants a entendre com personalitzar les respostes de la IA generativa segons les seues necessitats o preferències, la qual cosa podria incloure afinar paràmetres i ajustar el to de les respostes.
5. Ètica i responsabilitat: Discutir qüestions ètiques i responsabilitats en la comunicació amb IA generatives, incloent-hi temes com la desinformació, el biaix i la privacitat.
6. Implementació en aplicacions pràctiques: Mostrar als estudiants com integrar de manera efectiva la IA generativa en aplicacions i sistemes del món real, com a bots, assistents virtuals o generació de contingut automàtic.
7. Solució de problemes i depuració: Ensenyar als estudiants a identificar problemes comuns en la comunicació amb la IA generativa i a trobar solucions adequades.
8. Desenvolupament d'habilitats de comunicació: Ajudar els estudiants a millorar les seues habilitats de comunicació i col·laboració amb sistemes de IA, incloent-hi com interactuar de manera efectiva i comprensible.
9. Actualitzacions i evolució tecnològica: Mantindre als estudiants al punt dels avanços i canvis en la tecnologia de IA generativa, perquè puguen adaptar-se a mesura que la tecnologia evoluciona.
1. Fonaments de la Intel·ligència Artificial Generativa: En esta unitat, els estudiants podrien aprendre els conceptes fonamentals darrere dels models de llenguatge generatius, incloent-hi arquitectura i entrenament. S'explorarien les capacitats i limitacions d'estos models.
2. Disseny de prompts i tasques específiques: Esta unitat se centraria en com dissenyar prompts i entrades efectives per a obtindre respostes desitjades de la IA generativa. Els estudiants aprendrien a formular preguntes, instruccions i tasques específiques de manera que maximitzen la utilitat de la tecnologia en contextos com a redacció, generació de contingut creatiu o resolució de problemes per posar uns exemples.
3. Ètica i responsabilitat en la comunicació amb IA generatives: En esta unitat, s'abordarien qüestions ètiques relacionades amb l'ús de IA generatives. Els estudiants explorarien temes com la desinformació, el biaix en les dades i les respostes, així com la privacitat de les dades. També es discutirien les responsabilitats tant dels usuaris com dels desenvolupadors.
4. Implementació pràctica i casos d'estudi: En esta unitat, els estudiants se submergirien en la implementació pràctica de IA generatives en aplicacions del món real. Es podrien analitzar casos d'estudi i exemples concrets de com s'ha aplicat amb èxit esta tecnologia en bots, assistents virtuals, generació de contingut automàtic, entre altres.
1. Habilitat en el disseny d'instruccions específiques: Els estudiants desenvoluparan la capacitat de dissenyar instruccions i prompts específics que siguen efectius per a obtindre resultats desitjats dels models generatius, adaptant-los a diverses tasques i objectius.
2. Avaluació de respostes generades: Els estudiants adquiriran l'habilitat d'avaluar de manera crítica les respostes generades per la IA, identificant la seua rellevància, coherència i qualitat, i ajustant les instruccions en conseqüència.
3. Consciència Ètica: Els estudiants desenvoluparan la capacitat d'identificar qüestions ètiques relacionades amb l'ús de la IA generativa i prendre decisions ètiques en la comunicació i col·laboració amb estos sistemes.
4. Identificació i solució de problemes: Els estudiants aprendran a identificar problemes comuns en la interacció amb models generatius i a desenvolupar solucions pràctiques per a abordar-los.
5. Habilitat en comunicació efectiva amb la IA. Els estudiants milloraran les seues habilitats de comunicació i col·laboració amb sistemes generatius, permetent-los expressar les seues necessitats de manera clara i obtindre respostes útils.
6. Competència en mitigació de riscos. Els estudiants adquiriran habilitats per a identificar i mitigar els riscos associats amb l'ús de IA generatives, assegurant una interacció segura i responsable.
Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE. Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Realització de les tasques lliurables així establides per el/la docent.
• Compliment de la normativa del SFPIE respecte a l'assistència.