Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 20/05/2021 15:30 | 20/05/2021 17:30 | Online | |
2 | 27/05/2021 15:30 | 27/05/2021 17:30 | Online |
El fet d’aconseguir que els participants d’una acció formativa se senten satisfets per haver-la realitzada i que no la consideren una “pèrdua de temps” ha sigut sempre un dels objectius de tot docent. No obstant això, assolir això no és tan senzill. Quina és la clau? Com podem fer-ho? Al llarg d’aquest curs analitzarem diferents aspectes que hem de considerar a l’hora de dissenyar els nostres cursos/assignatures.
El curs s’ha organitzat en 4 unitats que es desenvolupen en línia, en la plataforma educativa.
- Introducció al tema.
- Factors motivacionals que influeixen en l’aprenentatge.
- Planificació d’accions formatives.
- Recursos per a dinamitzar les classes.
Després de la lectura comprensiva dels diferents documents de què consta el curs, del visionament dels vídeos oferts i de les activitats proposades en cada unitat, confiem que aconseguisques:
- Planificar accions formatives motivadores seguint el model d’alineament constructiu.
- Seleccionar metodologies d’ensenyament i dissenyar activitats d’aprenentatge en funció dels resultats definits.
- Incorporar els recursos tecnològics més adequats d’acord amb la finalitat perseguida.
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.