Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 15/05/2025 15:30 | 15/05/2025 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 22/05/2025 15:30 | 22/05/2025 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Beatriz Serra Carbonell
Llicenciada en Ciències de l'Educació (1998) i Màster Universitari en Educació Social i Animació Sociocultural (2001).
Des de finals de l'any 2000 desenvolupa la seua labor com a assessora en matèria pedagògica dins de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de València. Fonamentalment centra el seu treball en l'àrea de formació del Personal Docent i Investigador.
Està especialitzada en l'àmbit de la comunicació educativa, en el qual imparteix diferents cursos de formació, tant a estudiants com a professors.
1. Analitzar l'ampli repertori de gestos que tenim a la nostra disposició i per quin solo utilitzem un limitat número d'ells.
2. Interpretar com el llenguatge corporal es tradueix en actituds davant la realitat (intencions, desitjos, sentiments…): podem saber molt dels altres si aprenem “a llegir el que no diuen”.
3. Avaluar el nostre propi llenguatge corporal: com potenciar els nostres punts forts i minimitzar les nostres debilitats.
1. Què és la comunicació no verbal
1.1. Clarificació terminològica
1.2. Finalitat del seu estudi
2. Funcions de la comunicació no verbal
3. Elements de comunicació no verbal
3.1. Significat de les postures, gestos i expressions facials.
3.2. Proxémica: espai personal i territori.
3.3. Conducta tàctil en les relacions socials.
3.4. Aspecte personal: què transmet a través de la meua imatge?
4. Pla d'entrenament personal: visibilitat, carisma i seducció.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a