Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
María Ángeles Ramírez García
Llicenciada en Dret. Universitat Complutense de Madrid, any 2009
Postgrau Migracions Internacionals i Estrangeria. Consell General de l'Advocacia. UEM. 2010.
Formadora de Formadors i Màster en Dret de l'Estat Autonòmic. URJC (2017)
Funcionària Administració General de la Comunitat de Madrid.
La Directiva de Contractació Pública 2014/24/UE, assenyala “la contractació pública exerceix un paper clau en l'Estratègia Europa 2020, sent un dels instruments basats en el mercat que han d'utilitzar-se per a aconseguir un creixement intel·ligent, sostenible i integrador, garantint al mateix temps un ús més eficient dels fons públics, facilitant la participació de les petites i mitjanes empreses en la contractació pública i permetent que els contractants utilitzen millor la contractació pública en suport d'objectius socials comuns”
1.Introducció: conceptes i fonaments.
2.Fase de preparació dels contractes
2.1. Objecte del contracte
2.2. Prohibicions per a contractar
2.3. Solvència tècnica social
2.4. Contractes reservats
3.Fase d'adjudicació
3.1. Criteris d'adjudicació
3.2. Criteris de preferència
3.3. Fase d'Adjudicació dels Contractes
3.4. Procediment d'Adjudicació.
4.Fase d'execució. Condicions d'execució
5.Instruccions i acords generals
Adquisició i millora dels coneixements sobre Contractació Pública Socialment Responsable
3 casos pràctics avaluables sobre el contingut del temari.
3 fòrums amb temes de discussió avaluables.
2 qüestionari test de repàs avaluables automàticament.
1 Videoconferència en línia d'assistència voluntària. Assistència o visionat.
1 test final. Avaluable automàticament.
A través de la plataforma externa 40 formación