University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

De la paradoxa de la desigualtat al miratge de la igualtat

Target PAS, PDI
Method of impartition Online asynchronous + Online synchronous
Language Valencian
Total duration 20
Synchronous online duration 3
Asynchronous online duration 17
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 02/06/2025
End date of the course 04/07/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 02/06/2025 09:30 02/06/2025 11:00 Online
2 16/06/2025 09:30 16/06/2025 11:00 Online
Professional profile of the recipients
PTGAS i PDI
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Serrano Magdaleno, M. Pau
  • PAS-E.T.S. Informacio
Ver ficha
Training objectives

Sensibilitzar i fomentar el coneixement de la matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.

Competencies to be developed
  • Introducció als conceptes entorn de la igualtat entre dones i homes
  • Diagnòstics de les desigualtats de polítiques públiques per a la igualtat de gènere en la Universitat de València. Plans d’Igualtat
  • Genuïnes. Dones rellevants en la Universitat de València.
  • Comunicació i llenguatge igualitari i no sexista.
  • Prevenció de la violència de gènere.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

1ª Sessió síncrona. 
Test de coneixements inicials. 
2a Sessió síncrona 
Activitats de seguiment.
Participació en el fòrum. 
Test d'avaluació final. 

 

Inscription