University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Farmaciola psicològica per a atendre l'alumnat d'avui

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 12
Presential duration 12
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 19/05/2025
End date of the course 28/05/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 19/05/2025 09:30 19/05/2025 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 21/05/2025 09:30 21/05/2025 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 26/05/2025 09:30 26/05/2025 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 28/05/2025 09:30 28/05/2025 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Non-UV faculty

Gracia Vinagre Bonillo

Psicóloga col·legiada. Formadora en diferentes universidades. Psicóloga en clínica privada. Psicóloga en la Federació de Salut Mental de la Comunitat Valenciana

669794306  inmentepsico@gmail.com

Training objectives

Oferir habilitades interpersonals per a atendre l'alumnat d'avui

Competencies to be developed

1 Prendre consciència dels canvis de l'alumnat d'avui
2 Prendre consciència del paper del professorat avui
3 Oferir eines per a abordar les necessitats de l'alumnat d'avui
4 Revisar casos pràctics per a saber com actuar davant necessitats emocionals o de salut mental
5 Revisar casos pràctics de l'alumnat amb necessitats especials

Criteria and procedure for evaluation of the activity

 

En finalitzar el curs hauran de fer una tasca a casa amb els continguts del curs



Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription