University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Formació en competències socioemocionals per reduir l'estrès i augmentar el benestar

Target PAS, PDI, PIF
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 12h
Presential duration 12h
Program Continuing education
Training modality Workshop
Academic course 2024-2025
Edition 01
Start date of the course 27/11/2024
End date of the course 04/12/2024
Registration start date 04/09/2024
Registration end date 13/09/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 27/11/2024 10:00 27/11/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 02/12/2024 10:00 02/12/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 04/12/2024 10:00 04/12/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

 - Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

 - S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

 - En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Schoeps -, Konstanze
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Training objectives

Aquest curs es basa en el model d'habilitats de la intel·ligència emocional (Mayer et al., 2016) i té com a objectiu desenvolupar habilitats socioemocionals per reduir l'estrès laboral i millorar el benestar psicològic. La primera sessió està dedicada a la “seqüència natural” de l'aprenentatge de competències emocionals: percebre, comprendre i regular les emocions. La segona sessió se centra en l'aprenentatge de competències socials i la relació amb l'assertivitat, la resolució de conflictes i l'empatia. A la tercera sessió s'apliquen els aprenentatges previs per a un maneig d'estrès més eficaç que facilita el benestar. Les estratègies didàctiques inclouen dinàmiques vivencials, relaxació/meditació, jocs de rol, introspecció individual, debats en grup, etc.

Contents

BLOC 1: Formació en competències emocionals: percebre, comprendre i regular emocions
BLOC 2: Formació en habilitats socials: comunicació assertives, resolució de conflictes i empatia
BLOC 3: Maneig d'estrès

Competencies to be developed

1. Habilitats emocionals: percepció, comprensió i regulació de les emocions.
2. Habilitats socials: assertivitat, resolució de conflictes i empatia
3. Maneig de l'estrès

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

  • Participació activa a les activitats establertes per la docent durant el taller
Inscription