Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 27/11/2024 10:00 | 27/11/2024 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 02/12/2024 10:00 | 02/12/2024 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 04/12/2024 10:00 | 04/12/2024 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Schoeps -, Konstanze
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Coordinador/a Curs
Aquest curs es basa en el model d'habilitats de la intel·ligència emocional (Mayer et al., 2016) i té com a objectiu desenvolupar habilitats socioemocionals per reduir l'estrès laboral i millorar el benestar psicològic. La primera sessió està dedicada a la “seqüència natural” de l'aprenentatge de competències emocionals: percebre, comprendre i regular les emocions. La segona sessió se centra en l'aprenentatge de competències socials i la relació amb l'assertivitat, la resolució de conflictes i l'empatia. A la tercera sessió s'apliquen els aprenentatges previs per a un maneig d'estrès més eficaç que facilita el benestar. Les estratègies didàctiques inclouen dinàmiques vivencials, relaxació/meditació, jocs de rol, introspecció individual, debats en grup, etc.
BLOC 1: Formació en competències emocionals: percebre, comprendre i regular emocions
BLOC 2: Formació en habilitats socials: comunicació assertives, resolució de conflictes i empatia
BLOC 3: Maneig d'estrès
1. Habilitats emocionals: percepció, comprensió i regulació de les emocions.
2. Habilitats socials: assertivitat, resolució de conflictes i empatia
3. Maneig de l'estrès
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.
- Participació activa a les activitats establertes per la docent durant el taller