University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

GESTIÓ DE COMUNITATS VIRTUALS D'ÒRGANS COL·LEGIATS I SERVEIS DE GESTIÓ

Target PAS
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 15
Synchronous online duration 15
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 08/02/2022
End date of the course 17/02/2022
Registration start date 15/12/2021
Registration end date 23/12/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 08/02/2022 10:00 08/02/2022 14:00 Online
2 10/02/2022 10:00 10/02/2022 14:00 Online
3 15/02/2022 10:00 15/02/2022 14:00 Online
4 17/12/2021 10:00 17/02/2022 13:00 Online
5 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació).
UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives

Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.

Contents
  1. Comunitats en aula virtual:
    1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
    2. Establiment de grups i d’agrupacions.
    3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
    4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
    5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
    6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
  2.  Aplicacions per a videoconferències
    1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
    2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
  3.  Equips Teams des de la comunitat  virtual. Activació. Principals funcionalitats .

 

Competencies to be developed
  • És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
  • És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
  • És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.

 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

 

Inscription