University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Gestió de comunitats virtuals d'òrgans col·legiats i serveis de gestió

Target PAS
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 15
Synchronous online duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 18/07/2022
End date of the course 27/07/2022
Registration start date 16/02/2022
Registration end date 07/03/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 18/07/2022 10:00 18/07/2022 14:00 Online
2 20/07/2022 10:00 20/07/2022 14:00 Online
3 25/07/2022 10:00 25/07/2022 14:00 Online
4 27/07/2022 10:00 27/07/2022 13:00 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives

Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.

Contents

1.Comunitats en aula virtual:
1.1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
1.2. Establiment de grups i d’agrupacions 
1.3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
1.4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions) 
1.5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris
1.6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de
qüestionaris / nominatius i anònims, recompte) recompte).
2.Aplicacions per a videoconferències
2.1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear
sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions
2.2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions
3.Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.

Competencies to be developed

És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en
el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription