Target
PDI
Method of impartition
Presential
Language
Valencian
Total duration
7
Presential duration
7
Program
Call 'Training and research'
Training modality
Course
Academic course
2022-2023
Edition
01
Training plan year
2023
Start date of the course
25/09/2023
End date of the course
27/09/2023
Registration start date
11/09/2023
Registration end date
18/09/2023
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 25/09/2023 15:30 | 25/09/2023 19:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 27/09/2023 15:30 | 27/09/2023 19:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
UV Faculty
- Paya Rico, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
Organizing UV structure
Training objectives
- Conèixer algunes estratègies de participació i cohesió de grups
- Reflexionar al voltant del joc com a principi pedagògic
- Implementar estratègies lúdiques per a dinamitzar l’aula.
Contents
- Estratègies de jocs per la participació i cohesió de grups
- Joc i educació. El joc com principi pedagògic.
- “Innovar” a l’aula: el joc com estratègia curricular
- Ludificar l’aula: jugadors, estratègies, recursos i limitacions
Competencies to be developed
Al finalitzar el curs, els assistents seran capaços de:
- Identificar els diferents elements del joc i aprofitar-los per l’ensenyament
- Dinamitzar l’aula mitjançant tècniques lúdiques.