Target
PDI
Method of impartition
Presential
Language
Valencian
Total duration
7
Presential duration
7
Program
Call 'Training and research'
Training modality
Course
Academic course
2024-2025
Edition
01
Training plan year
2024
Start date of the course
06/05/2024
End date of the course
08/05/2024
Registration start date
25/03/2024
Registration end date
12/04/2024
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 06/05/2024 10:00 | 06/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 08/05/2024 10:00 | 08/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
UV Faculty
- Paya Rico, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
Organizing UV structure
Training objectives
- Conèixer algunes estratègies de participació i cohesió de grups
- Reflexionar al voltant del joc com a principi pedagògic
- Implementar estratègies lúdiques per a dinamitzar l’aula.
Contents
- Estratègies de jocs per la participació i cohesió de grups
- Joc i educació. El joc com principi pedagògic.
- “Innovar” a l’aula: el joc com estratègia curricular
Competencies to be developed
Al finalitzar el curs, els assistents seran capaços de:
- Identificar els diferents elements del joc i aprofitar-los per l’ensenyament
- Dinamitzar l’aula mitjançant tècniques lúdiques.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Per a obtindre la certificació final s’ha d’obtindre la qualificació “Apte” en el curs, complint els criteris d’avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de las sessions presencials / síncrones, seguint la normativa del SFPIE
- Entrega i presentació d’un diari d’aprenentatges del curs.