University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Meta-análisis pas a pas - Ed 1

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 10
Presential duration 10
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 13/05/2024
End date of the course 21/05/2024
Registration start date 28/02/2024
Registration end date 13/03/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 13/05/2024 09:00 13/05/2024 11:30 Aula 1.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 14/05/2024 09:00 14/05/2024 11:30 Aula 1.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 20/05/2024 09:00 20/05/2024 11:30 Aula 1.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 21/05/2024 09:00 21/05/2024 11:30 Aula 1.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

UV Faculty
  • Badenes Ribera, Laura
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a Titulacio Master Oficial
  • Director/a de Departament
Ver ficha
Training objectives

El meta-anàlisi és una metodologia d'investigació que consistix a integrar quantitativament els resultats d'un conjunt d'estudis empiricos sobre un mateix problema amb la finalitat d'obtindre les millors evidències sobre este problema.

Els continguts del curs aniran, doncs, dirigits a ensenyar les bases d'esta metodologia d'investigació, adoptant una metodologia didàctica eminentment pràctica, basada en la realització d'activitats pràctiques i resolució de casos reals.

El propòsit del curs és doble: Proporcionar als alumnes/as els coneixements essencials per a ser capaços de realitzar una lectura crítica dels estudis fique-analítics (revisions sistemàtiques), i ser capaces de dur a terme de manera autònoma un estudi fique-analític.

Contents

1. Meta-analisis i revisions sistemàtiques

2. Fases d'un meta-analisis.

3. Índexs de grandària de l'efecte

4. El programa estadístic Jamovi

5. Tecnicas d'integració estadística.

6. Informe dels resultats d'un meta-anàlisi

7. Lectura crítica d'un estudi fique-analític

Competencies to be developed

-Aprendre a formular problemes dins de l'àmbit de les ciències socials i de la salut. 
-Aprendre a calcular i interpretar índexs de la grandària de l'efecte.
-Aprendre a interpretar els resultats d'un meta-anàlisi.
-Ser capaç de llegir críticament estudis fique-analítics i revisions sistemàtiques.
-Ser capaç de dur a terme un estudi fique-analític.
 

 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription