Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Jose Soriano Vanaclocha
Pedagog amb més de 20 anys d'experiència en l'àmbit TIC i l'educació.
Expert en la Gestió de la Formació a Distància per la Universitat Complutense de Madrid. Autor del llibre «Publicació de continguts interactius i presentació de projectes» editat per la Universitat de València. Premiat per l'Institut Nacional d'Administracions Públiques (INAP) al Premi a la qualitat de materials didàctics en 2010 amb un projecte de la Diputació de València.
Experiència amb més de 2.000 hores d'impartició de cursos presencials i en línia.
● Desenvolupar estratègies per a l'elaboració de recursos didàctics interactius
● Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d'utilització dels
● recursos de generació pròpia per a la creació d'una fuita room educatiu.
● Desenvolupar estratègies per a l'elaboració de recursos didàctics interactius
● Crear un projecte d'aula per al desenvolupament d'una fuita room educatiu.
1 Disseny d'experiències interactives
2 Creació de continguts digitals
3 Ús d'eines de realitat augmentada
4 Recerca en IA educativa
Lliurament de totes les tasques del curs