Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 20/09/2022 09:00 | 20/09/2022 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 21/09/2022 09:00 | 21/09/2022 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 27/09/2022 09:00 | 27/09/2022 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 28/09/2022 09:00 | 28/09/2022 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
EMILIO JESÚS TÁRRAGA GARCÍA
Llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de València en l'especialitat d'Electrònica i Informàtica.
Responsable de formació d'A-distancia.com i BcConsultores.
Tutor/dinamitzador d'accions formatives en diferents plataformes online.
Introducció en el maneig d'Access 2016, adquirint la base per a la realització d'operacions senzilles i adaptades a aquesta versió.
- Introducció: Entorn, maneig de taules, tipus de dades i propietats dels mateixos.
- Les relacions, conceptes bàsics i tipus de relacions.
- Les consultes, tipus de consultes, explotació de dades.
- Els formularis, propietats, quadre d'eines.
- Els informes, propietats, quadre d'eines.
- Importació / Exportació d'informació des de i cap a Access.
Els exercicis que l'alumnat realitzarà durant les sessions i assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.