Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 17/10/2023 09:00 | 17/10/2023 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
2 | 19/10/2023 16:00 | 19/10/2023 20:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
3 | 24/10/2023 09:00 | 24/10/2023 13:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
4 | 26/10/2023 16:00 | 26/10/2023 20:00 | Aula 1.2 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
EMILIO JESÚS TÁRRAGA GARCIA
Llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de València en l'especialitat d'Electrònica i Informàtica.
Responsable de formació d'A-distancia.com i *BcConsultores.
Tutor/dinamitzador d'accions formatives en diferents plataformes en línia
Avançar en el coneixement i maneig de Access, al mateix temps que adquireixen destreses i habilitats fonamentals per a acollir amb seguretat els canvis en la nova versió.
- Preàmbul i recordatori característiques taules, tipus de dades i propietats.
- Les relacions, tipus de relacions i integritat referencial.
- Les consultes, tipus de consultes, consultes d'acció.
- Com crear sentències SQL. Interpretació de les creades per l'entorn *QBE.
- Els formularis, propietats, quadre d'eines, maneig dels controls.
- Els informes, propietats, quadre d'eines, agrupar/ordenar, maneig dels controls.
- Importació/Exportació de dades.
- Macros, accions condicionades, agrupació, creació i depuració.
- Eines. Documentador, analitzadors de rendiment i de taules. Seguretat i protecció.
Avançar en el coneixement i maneig de Access, al mateix temps que adquireixen destreses i habilitats fonamentals per a acollir amb seguretat els canvis en la nova versió.
Els exercicis que l'alumnat realitzarà durant les sessions.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.