Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 04/11/2025 09:00 | 04/11/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 06/11/2025 09:00 | 06/11/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 11/11/2025 09:00 | 11/11/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 13/11/2025 09:00 | 13/11/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 18/11/2025 09:00 | 18/11/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Lluch Almenar, David
- PAS-Ets Linguistica
• Millorar la competència escrita a partir dels elements ortogràfics que constituïxen la base dels textos.
• Aprendre a pensar lingüísticament: conéixer d'un mode conscient la norma lingüística per a poder aplicar-la de manera adequada segons la situació comunicativa i el tipus de text que es vulga produir.
• Aprendre a millorar i corregir textos generats per IA.
• Aplicar els criteris ortotipogràfics per a millorar la claredat dels textos.
• Adquirir seguretat i agilitat en l'expressió escrita.
• Previndre errors ortogràfics i gramaticals.
• Millorar la imatge que donem a través dels nostres textos: correus electrònics, documents administratius, articles acadèmics, etc.
• Conéixer els principals recursos en línia i manuals.
• Encarnar i transmetre el valor d'alta cultura de la institució a la qual representen (UV) mitjançant uns textos el més correctes possibles.
1.
1. Introducció: intel·ligència artificial versus cervell humà en el ring de la llengua. Breu història de l'escriptura.
2. Llenguatge inclusiu: principis i estratègies.
2.. Els signes de puntuació: els directors de l'orquestra.
3.
a. Les cites i els usos de la cursiva.
b. Les abreviacions: menys és més.
4.
a. Els noms propis i les majúscules: una qüestió d'etiqueta.
b. Els números: molt més que numerals.
5. Errors més freqüents.
Errors específics de la IA.
1 Produir textos acadèmics o administratius rigorosos, fluids, coherents i cohesionats.
2 Consolidar i aprofundir en el coneixement explícit i sistemàtic sobre l'estructura de la llengua i els seus usos.
3 Reflexionar de manera autònoma sobre les eleccions lingüístiques i discursives per a desenrotllar la consciència lingüística, augmentar el repertori comunicatiu i millorar les destreses de producció escrita.
4 Afavorir un ús eficaç del llenguatge.
Assistència mínima del 85%.