University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

OPTIMITZACIÓ I ORGANITZACIÓ ESTRATÈGICA DEL CV ACADÈMIC

Target PDI, PIF
Method of impartition Presential
Language Valencian
Total duration 8
Presential duration 8
Program Call 'Training and research'
Training modality Course
Academic course 2025-2026
Edition 01
Training plan year 2026
Start date of the course 11/06/2026
End date of the course 16/06/2026
Registration start date 05/05/2026
Registration end date 12/05/2026
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 11/06/2026 10:00 11/06/2026 14:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 16/06/2026 10:00 16/06/2026 14:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Professional profile of the recipients
Considerant la necessitat de preparació de Curriculum vitae (CV) per a nombroses fites en la carrera acadèmica (places de professor o investigador, acreditacions a diferents figures de professor, convocatòries a projectes de diferent índole), el curs es creu apropiat per a personal docent i investigador amb o sense plaça en la Universitat, personal investigador en formació, personal d'administració que necessite presentar el seu CV a diferents convocatòries o assistir al PDI en estes.
UV Faculty
  • Gene Morales, Javier
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
  • Useche Hernandez, Sergio Alejandro
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives

1. Familiaritzar als participants amb l'extracció de dades de convocatòries públiques de caràcter acadèmic (places, acreditacions, projectes). 
2. Entendre els criteris d'avaluació més comunes en convocatòries acadèmiques i com ressaltar punts clau en el CV per a millorar la competitivitat. 
3. Establir un sistema personal d'organització dels continguts curriculars i documents acreditatius.
4. Adquirir recursos pràctics per a la preparació del CV de la manera més visual i ordenada possible. 
 

Contents

1. Anàlisi i extracció de dades de les convocatòries.
2. Registre i organització de les dades curriculars i documents acreditatius.
3. Preparació del CV: activitats de revisió creuada de CV entre participants.
4. Creació de plantilles i organitzadors digitals per a l'organització d'assoliments acadèmics.
 

Competencies to be developed

Amb l'elaboració del curs, s'espera que els participants adquirisquen:
1. Capacitat per a analitzar i extraure requisits clau de convocatòries acadèmiques.
2. Habilitat per a estructurar i organitzar informació de manera coherent i visualment atractiva en el CV.
3. Domini de tècniques per a presentar dades acadèmiques i assoliments de manera estratègica.
 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència i certificació segons normativa SFPIE.
S'espera la preparació individual del CV però no com a activitat avaluable si no com a resultat d'aprenentatge.

Criterios de evaluacion (consultar enlace):

normativa del SFPIE

Remarks and clarifications

És recomanable portar un ordinador amb VPN instal·lat.

Inscription