Target
PAS
Method of impartition
Online synchronous + Presential
Language
Spanish
Total duration
15
Presential duration
9
Synchronous online duration
6
Program
Continuing education
Training modality
Course
Period
2nd semester
Academic course
2020-2021
Edition
02
Training plan year
2021
Start date of the course
07/06/2021
End date of the course
21/06/2021
Registration start date
24/02/2021
Registration end date
15/03/2021
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 07/06/2021 09:30 | 07/06/2021 12:30 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 10/06/2021 09:30 | 10/06/2021 12:30 | Online | |
3 | 14/06/2021 09:30 | 14/06/2021 12:30 | Aula Multiusos 1 INTRAS Campus Tarongers | |
4 | 17/06/2021 09:30 | 17/06/2021 12:30 | Online | |
5 | 21/06/2021 09:30 | 21/06/2021 12:30 | Aula 2.1 SFPIE |
Professional profile of the recipients
PAS de la Universitat de València
UV Faculty
- Salas Vallina, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Pla Estrategic
Organizing UV structure
Training objectives
- Millorar el coneixement de l’alumne sobre el temps com a recurs, les seues peculiars característiques i la seua valoració.
- Introduir els conceptes de missió, rols i principis, com a part d’un tot
- Proporcionar les eines necessàries per a realitzar una planificació adequada seguint cadascuna de les seues fases.
- Conèixer i aplicar criteris per a establir prioritats en la realització d’activitats.
- Formalitzar un programa d'activitats setmanal.
Contents
Bloque temàtic 1. Nocions bàsiques sobre la gestió del temps
- La mal anomenada gestió del temps i els seus beneficis.
- Característiques del temps.
- Valor econòmic del temps.
- Les lleis sobre el temps.
- Quan i per què perdem el temps?
- Factors que estan en l’origen de la pèrdua de temps.
Bloque temàtic 2. La missió i els objectius
- Qüestió de brúixola no de rellotge.
- La missió, els rols i els principis.
- Els objectius.
Bloque temàtic 3. La planificació d’activitats en el temps
- Distinció entre planificació i programació.
- Fonaments de la planificació d’activitats.
- Fases de la planificació.
- La importància d’assumir i complir compromisos amb nosaltres mateixos.
Bloque temàtic 4. Assignar prioritats
- Urgent vs. important.
- La matriu urgència/importància com a eina per a una gestió del temps adequada.
- Recomanacions a l'hora d'assignar prioritats.
Bloque temàtic 5. La programació setmanal
- La setmana com a horitzó temporal a hora de programar activitats.
- Definisca els seus objectius setmanals.
- Formalitze el seu programa setmanal d'activitats.
- Recomanacions a l'hora d'elaborar el seu programa setmanal.
Competencies to be developed
- Ser capaç de definir la seua declaració de missió i definir els rols fonamentals que donen sentit a la seua vida.
- Ser capaç de fixar una sèrie d'objectius fonamentals, instrumentals i complementaris, coherents amb la seua declaració de missió.
- Saber com desglossar els seus objectius en la sèrie d’activitats necessàries per a la seua consecució.
- Saber establir prioritats entre les activitats que ha d’afrontar sobre la base de la seua importància relativa.
- Ser capaç de fixar metes setmanals coherents amb la seua declaració de missió i els seus objectius fonamentals a llarg termini, tenint en compte els rols que importen en la seua vida.
- Saber programar les activitats necessàries per a aconseguir aquesta meta, prioritzant-les en funció de la seua importància, i ordenant-les de manera que augmente la seua eficiència.
- Ser capaç d'adaptar aquesta programació als canvis, als imprevistos, noves exigències i oportunitats, sense "descavalcar-la", ni perdre el rumb cap als objectius.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Es valorarà la participació activa en l'aula.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.
Last modification
20/09/2021