Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 02/11/2022 10:00 | 02/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
2 | 04/11/2022 10:00 | 04/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
3 | 07/11/2022 10:00 | 07/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
4 | 11/11/2022 10:00 | 11/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
5 | 16/11/2022 10:00 | 16/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Gracia Vinagre Bonillo
Graduada en Psicologia per la UNED. Menció clínica.
Llicenciada en Comunicació Audiovisual. Universitat de València.
Ha treballat com a psicòloga en la Federació de Salut Mental de la CV.
Terapeuta en consulta privada a l’IVANN Institut València de Neurociències. Imparteix cursos de regulació emocional en diferents organitzacions de la comunitat educativa. Dinàmiques sobre intel·ligència emocional en diferents àmbits.
A través d'aquest curs:
1. La docència no és només pedagogia. Sap el docent l'important que és la seua tasca? Què opina sobre la seua professió i el que aporta als alumnes? quina responsabilitat adquireix sobre el seu treball? La seua actitud impacta directament en l'alumnat. Més enllà de les puntuacions dels exàmens, els gestos i la comunicació verbal del docent són decisius per a aportar seguretat i confiança a l'alumnat. Ells/as recordaran, sobretot, el que el/la professora els va fer sentir.
2. De persona a persona. Ocupar un rol pot resultar més o menys fàcil si el docent reuneix els coneixements necessaris per a impartir la classe, però transmetre a més del que et demana el rol, passió pel que es fa, requereix que el docent es mostre segur i confiant en el que fa. Les emocions excedeixen rols i a l'aula només hi ha les persones que es connecten per a fomentar l'aprenentatge.
3. La motivació ens fa més creatius. Quan el docent està motivat s'obri un món de possibilitats diferents per a afrontar una assignatura. La innovació docent requereix ganes, entusiasme, confiança i passió. Una combinació que és contagiosa per a l'alumnat que rep el coneixement en envasos apetibles que convida a la participació i a convertir-se en parts activa de l'aprenentatge.
Durant el curs aportarem eines per a posar en pràctica. Els docents parlaran en primera persona per a trobar dins el que els mou i prendre nota del que troben en aquest camí d'autoconeixement.
Al final del curs, els participants elaboraran un treball en el qual han d'exposar dinàmiques motivadores i creatives en la tasca que realitzen en el dia a dia. Es deixaran portar per a descobrir en ells mateixos una altra manera de fer classe o l'altra docència.
Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a