University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Presentacions dinàmiques amb Prezi

Target PAS, PDI
Method of impartition Online asynchronous + Online synchronous
Language Spanish
Total duration 18
Synchronous online duration 15
Asynchronous online duration 3
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 13/04/2021
End date of the course 27/04/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 13/04/2021 16:00 13/04/2021 19:00 Online
2 15/04/2021 16:00 15/04/2021 19:00 Online
3 20/04/2021 16:00 20/04/2021 19:00 Online
4 22/04/2021 16:00 22/04/2021 19:00 Online
5 27/04/2021 16:00 27/04/2021 19:00 Online
Professional profile of the recipients
PAS i PDI de la Universitat de València
Non-UV faculty

José Soriano Vanaclocha

Pedagog amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit de les TIC i l'educació. Expert en Gestió de la Formació a Distància per la Universitat Complutense de Madrid. Autor del llibre "Publicación de contenidos interactivos y presentación de proyectos" editat per la Universitat de València. Premiat per l'Institut Nacional d'Administracions Públiques (INAP) amb el Premi a la Qualitat de material didàctics en 2010 amb un projecte de la Diputació de València. Experiència amb més de 1.000 hores d'impartició de cursos presencials i en línia.

Training objectives
  • Conéixer Prezi.
  • Crear presentacions dinàmiques amb Prezi.
  • Saber utilitzar les funcionalitats de Prezi.
  • Utilitzar de forma correcta els recursos gràfics que es troben a Internet.
  • Comprendre qué és el "storytelling" i com fer ús d'ell a una presentació dinàmica.
Contents
  • Conèixer les característiques bàsiques de Prezi.
  • Donar moviment a les presentacions.
  • Aprofitar les funcionalitats extra de la ferramenta.
  • Conéixer les llicències obertes.
  • Comprendre què és i com usar l'”storytelling” en les nostres presentacions.
Competencies to be developed
  • Crear artefactes digitals i analògics orientats al procés d'aprenentatge basats en presentacions i en un relat narratiu.
  • Compartir informació, arxius i continguts digitals a través de mitjans tecnològics, xarxes socials i comunitats com a forma activa d'aprenentatge.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Gran nombre de casos pràctics que s’han de desenvolupar al llarg del curs.


L'avaluació de l'activitat es realitzarà al llarg de les sessions a través d'exercicis pràctics que es duran a terme.


Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Last modification 17/09/2021