Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/10/2023 15:30 | 03/10/2023 18:30 | Aula PB SFPIE | |
2 | 10/10/2023 15:30 | 10/10/2023 18:30 | Aula 1.2 SFPIE | |
3 | 17/10/2023 15:30 | 17/10/2023 18:30 | Aula 1.2 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
José Soriano Vanaclocha
Pedagog amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit TIC i l'educació. Expert en la Gestió de la Formació a Distància per la Universitat Complutense de Madrid. Autor del llibre "Publicació de continguts interactius i presentació de projectes" editat per la Universitat de València. Premiat per l'Institut Nacional d'Administracions Públiques (INAP) al Premi a la qualitat de materials didàctics en 2010 amb un projecte de la Diputació de València. Experiència amb més de 1.000 hores d'impartició de cursos presencials i en línia.
Conéixer Prezi. Crear presentacions dinàmiques amb Prezi. Saber utilitzar les funcionalitats de Prezi. Utilitzar de manera correcta els recursos gràfics que es troben en Internet. Usar Prezi Vídeo per a crear videoclases
- Crear artefactes digitals i analògics orientats al procés d'aprenentatge basats en presentacions i en un relat narratiu.
- Compartir informació, arxius i continguts digitals a través de mitjans tecnològics, xarxes socials i comunitats com a forma activa d*aprenentatge.
L'avaluació de l'activitat es realitzarà al llarg de les sessions a través d'exercicis pràctics que es duran a terme.Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i realitzar-les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/al fet que es entragarán de manera en línia a través de l'aula virtual.