University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Realització del Projecte Docent

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Valencian
Total duration 6
Presential duration 6
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 06/06/2024
End date of the course 06/06/2024
Registration start date 28/02/2024
Registration end date 13/03/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 06/06/2024 10:00 06/06/2024 13:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 06/06/2024 15:30 06/06/2024 18:30 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Canto Domenech, Jose Rafael
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
  • Director/a de Servei General
Ver ficha
Training objectives
  • Conéixer la normativa sobre l’elaboració el projecte docent.
  • Donar pautes per a la seua realització.

Contribuir a la configuración del projecte docent dels i de les participants.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència a les sessions i participación en les distintes activitats que es plantege en el curs.

Inscription