Target
PDI
Method of impartition
Presential
Language
English
Total duration
14
Presential duration
14
Program
PRIDA
Training modality
Course
Period
2nd quarter
Academic course
2022-2023
Edition
01
Training plan year
2023
Start date of the course
16/10/2023
End date of the course
27/11/2023
Registration start date
05/09/2023
Registration end date
12/09/2023
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 16/10/2023 12:00 | 16/11/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 23/10/2023 12:00 | 23/10/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 30/10/2023 12:00 | 30/10/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 06/11/2023 12:00 | 06/11/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 13/11/2023 12:00 | 13/11/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
6 | 20/11/2023 12:00 | 20/11/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
7 | 27/11/2023 12:00 | 27/11/2023 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Professional profile of the recipients
PDI de tots els graus que imparteix assignatures en anglès. Nivell B2 mínim
UV Faculty
- Gea Valor, Maria Lluisa
- PDI-Titular d'Universitat
Organizing UV structure
Training objectives
-Oferir claus bàsiques per a una pronunciació correcta de l’anglès
-Millorar la producció i comprensió orals en anglès
-Eliminar hàbits dolents de pronunciació
Competencies to be developed
1 |
Capacitat per distingir i produir sons distintius en llengua anglesa |
2 |
Capacitat per distingir sons i lletres, i associar sons amb ortografia |
3 |
Capacitat per distingir i produir fenòmens de fonètica sintàctica |
4 |
Usar l’accent i l’entonació en la comunicació oral |
5 |
Comunicar-se de forma efectiva en anglès |
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Assistència i realització de tasques