Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/06/2024 11:00 | 03/06/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 10/06/2024 11:00 | 10/06/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 17/06/2024 11:00 | 17/06/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 26/06/2024 11:00 | 26/06/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 01/07/2024 11:00 | 01/07/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Alejandro Nicolás Arizabalo
Economista. Director Adjunt en area de finances i Assessor Fiscal
Docent de Finances en el Màster Internacional Sport Management (Fundació de València).
Premi del Jurat AEEN (associació espanyola d'Escoles de Negoci).
Premi millor docent Màster Internacional Sports Management (EBBS) 2018-2021.
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, UV.
Màster Financial Management 2022
Realitzar una introducció teòrica vorera de l'origen del Team Building, la seua estructura, la seua funcionalitat i la seua metodologia. Identificar els recursos creatius disponibles per a crear un team building adaptat a les necessitats de la construcció d'equips de treball. Que els propis participants del curs puguen identificar els conceptes teòrics i metodològics a través de la vivència de la seua pròpia participació en el team building del grup d'alumnes.
Identificació de les aplicacions del team building en el lloc de treball dels participants.
- Fomentar l'esperit d'equip: del grup de persones a l'equip de professionals.
- Desenvolupar el sentit de pertinença grupal.
- Desenvolupar la creativitat dels participants
- Reforçar la confiança
- Aplicar el pensament estratègic
- Augmentar la motivació i l'actitud creativa
- Creació de vincles entre els participants.
L'avaluació de l'activitat es realitzarà al llarg de les sessions a través d'exercicis pràctics que es duran a terme.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/al fet que s'entragarán de manera en línia a través de l'aula virtual.