University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

TREBALL DE FINAL DE GRAU (I). PLANIFICACIÓ, DESENVOLUPAMENT, CORRECCIÓ I AVALUACIÓ

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Valencian
Total duration 4
Presential duration 4
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 18/09/2025
End date of the course 18/09/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 18/09/2025 10:00 18/09/2025 14:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Professional profile of the recipients
PDI de la Universitat de València (Tutors TFG)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Canto Domenech, Jose Rafael
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
  • Director/a de Servei General
Ver ficha
Training objectives
  • Reflexionar sobre la naturalesa dels TFG i la seua gestió.
  • Donar pautes de treball per poder portar avant la tutorització dels TFG amb èxit.
Contents

El curs es divideix en dues partes:

  • Primera part - Sessió expositiva amb èmfasi en aspectes com:
  • Què és (i què no és) un TFG: contextualització dels TFG a la Universitat de València.
  • Què hem de fer (i què no hem de fer) com a tutors: el paper del tutor/a del TFG.
  • Metodologia a seguir en el procés de tutorització dels TFG.
  • Segona part - Treball per grups, realització de unes tasques concretes i posterior exposició de producte.
Competencies to be developed
  • Ser capaç d’oferir pautes bàsiques per a la tutorització de TFG.
  • Ser capaç de gestionar el treball que comporta el TFG.
  • Reflexionar sobre el procés d’ensenyament i aprenentatge del TFG.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription