Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 30/09/2025 17:30 | 30/09/2025 19:30 | ||
2 | 07/10/2025 17:30 | 07/10/2025 19:30 |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
1. Dominar eines de IA per a creació de continguts: Aprendre a utilitzar aplicacions basades en IA com Copilot, Canva, Suno, etc., per a desenvolupar material educatiu i administratiu.
2. Optimitzar la gestió d'informació: Capacitar en l'ús eficient d'eines de IA per a organitzar i presentar informació de manera efectiva.
3. Fomentar la creativitat i la innovació: Estimular l'ús creatiu de la IA per a millorar les presentacions i els materials didàctics.
1. Introducció a les eines de IA: Comprendre les funcionalitats bàsiques i avançades d'aplicacions com Copilot, Canva, Suno, etc.
2. Creació de material didàctic amb IA: Aprendre a dissenyar i personalitzar material educatiu utilitzant IA.
3. Gestió d'informació i presentacions amb IA: Millorar habilitats per a la presentació i organització de dades i informació acadèmica.
4. Casos pràctics i aplicacions: Exemples reals i exercicis pràctics per a aplicar l'après en contextos universitaris.
1. Competència en tecnologies de la informació: Desenvolupar habilitats avançades en el maneig d'eines de IA per a la creació de contingut.
2. Competència en disseny i creativitat: Potenciar la capacitat creativa en la generació de materials educatius i presentacions.
3. Competència en organització i planificació: Millorar l'eficiència en la gestió de la informació i en la planificació de tasques administratives i acadèmiques.
1. Participació i contribució activa: Valorar la participació activa en les discussions i activitats pràctiques durant les sessions.
2. Activitat/projecte asíncron final: Fer una tasca final que demostri l'aplicació de les eines de IA apreses en un context rellevant.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a