Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Vicente Gadea Mira
1. Entendre la importància de l'ús ètic de la IA: Reconèixer la rellevància de l'ètica en l'aplicació de la IA en l'àmbit universitari.
2. Identificar i previndre el plagi amb eines d'IA: Aprendre a detectar i previndre el plagi, inclòs el generat per IA, en treballs estudiantils.
3. Explorar les possibilitats i reptes de la IA en l'educació superior: Debatre sobre les aplicaciones actuals i potencials de la IA en l'educació i les seues implicacions ètiques.
- Principis ètics en l'ús de la IA: Exploració de conceptes clau en l'ètica de la IA i la seua importància en el context universitari.
- Detecció de plagi utilitzant IA: És viable la detecció de plagi a través d'IA en l'actualitat?
- Reptes i oportunitats de la IA en l'educació superior: Anàlisi de casos d'ús de la IA en l'educació, els seus beneficis i reptes ètics.
- Competència ètica en l'ús de la IA: Desenvolupar un enteniment profund de l'ètica relacionada amb la IA en un context acadèmic.
- Competència en la detecció i prevenció del plagi: Habilitat per a identificar i manejar situacions de plagi, especialment en relació amb la IA.
- Comprensió crítica de la IA en l'educació: Desenvolupar una perspectiva crítica sobre els usos actuals i futurs de la IA en l'educació superior.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
Tasques:
- Participació i contribució activa: Valorar la participació activa en les discussions i activitats pràctiques durant les sessions.
- Activitat/projecte asíncron final: Realitzar una tasca final que demostre l'aplicació dels continguts treballats durant el curs.