Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

Sol·licitud d’expedició de títol universitari

Superats els estudis universitaris conduents a l’obtenció d’una determinada titulació oficial, la persona interessada podrà sol·licitar l’expedició del corresponent Títol Universitari i del Suplement Europeu al Títol (SET).

Per poder dur a terme el tràmit és necessari haver finalitzat els estudis i tindre l’expedient acadèmic conclòs i tancat.

La sol·licitud es tramitarà telemàticament a través de "Seu electrònica UV", procediment SOLTIT: "Sol·licitud de títol universitari i SET".

Res més realitzar el pagament de la taxa del títol, la mateixa aplicació generarà un certificat d'aquest depòsit que posseeix un codi de verificació, per la qual cosa és oficial i vàlid davant qualsevol entitat que ho requerisca. Es pot descarregar des de la Seu Electrònica de la Universitat (El meu lloc personal) i  utilitzar fins que rebes el títol.

 

Recomanacions:

A l'hora de sol·licitar el títol en Seu Electrònica, és convenient adjuntar la següent documentació escanejada:

  • DNI
  • Acreditació d'exempcions o bonificacions, si escau.

Escriviu el nom i els cognoms tal com apareixen en el vostre DNI o document equivalent i indiqueu els accents corresponents. Si no s'indiquen correctament i el títol oficial presenta faltes ortogràfiques, el cost del duplicat serà a càrrec dels estudiants.

La data de pagament del títol ha de constar en el Certificat Acadèmic Oficial, per tant, abans de sol·licitar el Certificat Acadèmic Oficial, comproveu que el rebut del títol està pagat i s'ha generat el certificat provisional del Títol.​

Recollida del títol

El títol es recollirà per la persona interessada a la secretaria de la Facultat mitjançant cita prèvia, una vegada rebut un missatge d'avís per a la seua recollida.

Acudirà a la secretaria amb el corresponent document identificatiu en vigor.

En cas de no poder retirar-lo personalment, podrà fer-ho altra persona autoritzada expressament per a la retirada del títol universitari oficial mitjançant poder notarial, prèvia acreditació de la identitat i presentació d’una fotocòpia del document d’identitat seu i de la persona que autoritza.

Per als supòsits de residència fora de Valencia, pot sol·licitar-se en secretaria la remissió del títol a la Delegació o Subdelegació del Govern o Oficina Consular/Ambaixada espanyola més pròxima al lloc de residència, previ pagament de les taxes corresponents.

Duplicats

1. Duplicat d'un Títol per deterioració de l'original o per rectificació de dades (canvi de nom i/o cognoms, canvi de nacionalitat, etc.)

La persona interessada sol·licitarà cita prèvia en Secretaria amb la següent documentació:

  • Instància ordinària sol·licitant el duplicat del títol
  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport en vigor Documentació, en el seu cas, que justifique els canvis que motiven el duplicat.
  • Títol original, en l'estat en què es trobe
  • Justificant del pagament del rebut per les taxes corresponents que s'expedirà per la secretaria, excepte en els casos en què el motiu de la rectificació siga imputable a l'Administració.

2. Duplicat per extraviament o destrucció del títol universitari

La persona interessada presentarà sol·licitud adjuntant el seu DNI, bé:

  • Mitjançant un correu a fac.magisteri@uv.es, indicant totes les seues dades personals (telèfon, adreça correu…)
  • Mitjançant instància per registre electrònic de la Seu Electrònica de la Universitat

La sol·licitud del duplicat requereix la publicació prèvia en el BOE de l'extraviament del títol (ha d'estar un mes publicat) i abonar les taxes corresponents amb càrrec a la persona interessada.

Passat el mes des de la publicació, es tramitarà una vegada s'hagen abonat les taxes del duplicat.