El proper dijous, 19 de desembre de 2019 a les 12: 00h a la sala Ignasi Villalonga (1r pis Facultat d'Economia), realitzarà l'exposició de la seva tesi doctoral l'estudiant del programa de Doctorat en Màrqueting, D.ª Carmen Torrecilla Moreno
Amb el títol:
Avaluació a través de la neurociència de l'elecció de marca en el punt de venda. Una anàlisi integrat de l'seguiment ocular (ET) i el recorregut espacial de l'consumidor (HBT) mitjançant realitat virtual (RV).
Dirigida pels doctors
Dr. Enrique Bigné i Dr. Jaume Guixeres
El tribunal està format per:
President: Dr. Mariano Alcañiz Raya (Univ. Politècnica de València)
Secretària: Dra. Carla Ruiz Mafé (UV)
Vocal: Dr. Carlos Flavián Blanco (Univ. De Saragossa)
Data lectura prèvia: dimecres, desembre 11, 2019 a les 11: 00h
Sala: P01 (5è pis Facultat d'Economia)