Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

Blog

• Troben cases romanes sota la Catedral de València durant les obres d'ampliació del seu Museu

12 de de maig de 2016

Les excavacions realitzades en la part inferior de la Catedral de València durant les obres, que pretenen dur a terme la restauració i l'ampliació del seu Museu, han permès descobrir, a tres metres de profunditat, restes d'un carrer romà i d'almenys tres cases que daten dels segles I i II. Tal fet repercuteix en la possibilitat que pròximament puguen ser travessades en un trajecte que estarà il·luminat una vegada tinga lloc la inauguració del centre museístic, així ho ha dit el Arquebisbat en un comunicat.