Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

• Emili Aura, nou director del Centre Internacional de Gandia

8 de de juny de 2016

El vicerector de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, Jorge Hermosilla, ha anunciat el nomenament d’Emili Aura, director del Màster en Arqueologia, catedràtic de Prehistòria i professor titular del Departament de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga de la Facultat de Geografia i Història, com a nou director del Centre Internacional de Gandia en substitució de Josep Montesinos.