Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

• resta arqueològica

La Universitat i la Generalitat creen la Xarxa de Museus de Paleontologia de la Comunitat Valenciana

18 de de maig de 2016

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional dels Museus, la Universitat de València i la Generalitat Valenciana presenten hui, dia 18 de maig, la Xarxa de Museus de Paleontologia de la Comunitat Valenciana, una plataforma que pretén impulsar el coneixement i posada en valor dels museus i col·leccions museogràfiques valencianes d’aquest àmbit. L’acte començarà a les 19 hores, al Centre Cultural La Nau.

• Recontrucción de Lucy

41 anys del descobriment de Lucy

24 de de novembre de 2015

Hui, 24 de novembre, es complixen 41 anys del descobriment de les restes de Lucy, l'Australopithecus afarensis millor conservada fins a la data.