Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

• Facultat de Geografia i Història, per Fulton

La Universitat de València es posiciona entre les millors universitats del món en onze disciplines

7 de d’abril de 2016

Segons l’última edició del QS World University Rankings per matèries, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, la Universitat es posiciona entre les millors universitats del món en 11 disciplines de les 39 avaluades: filosofia, agricultura i ciències forestals, medicina, psicologia, química, matemàtiques, física i astronomia, educació economia i econometria, i estadística i investigació operativa.