El Big Data, una herramienta clave en la comunicación política
31 de de gener de 2017
El psicólogo Michal Kosinski desarrolló un método para analizar a la gente en función a su actividad en Facebook. Por tanto, cabría pensar si ¿es posible que una herramienta de similares características ayudase a Donald Trump a ganar las elecciones? Eso mismo se preguntan Hannes Grassegger y Mikael Krogerus en su artículo “The Data that turned the world upside down”, publicado en la web Motherborad en enero de 2017.
Predir un futur on el futur siga predicible
27 de de gener de 2017
Els sistemes d’intel·ligència artificial podran donar als administradors informació en temps real sobre les seues operacions comercials, així com detectar alertes primerenques de problemes abans que es produïsquen.
“Aprendre a aprendre”: Un software d'AI capaç de crear software d'AI
23 de de gener de 2017
Google i altres empreses del sector consideren que si és possible crear un software capaç d’aprendre a aprendre per si mateix, aquest podria fer-se càrrec inclús de treballs realitzats per experts en Intel·ligència Artificial (AI).
Apple fa públic el seu primer informe sobre Intel•ligència Artificial
10 de de gener de 2017
El passat 22 de desembre de 2016, una de les majors empreses tecnològiques del món, Apple, va publicar una investigació sobretot el que ha aprés en el terreny de la Intel·ligència Artificial (AI), que es basa fonamentalment en el camp del reconeixement avançat d’imatges.
Quantes persones visiten València en Falles? Una pregunta que podria tenir resposta gràcies al Big Data
21 de de març de 2016
L'Ajuntament de València tracta de donar resposta a aquesta pregunta i per a això ha sol·licitat tres informes complets, dels quals, un ha estat encarregat al Departament d'Economia Aplicada de la Universitat de València i es centrarà en l'afluència turística. L'objectiu: esbrinar l'impacte real de la festa.