Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Dret, Empresa i Justícia Logo del portal

Dª Rosa Cernada Badía, alumna de la 1ª edició del MUDEJ, ha defensat la seua tesi sobre la pràctica electrònica de notificacions judicials

  • 27 de desembre de 2017
Rosa Cernada Badía

El passat 13 de març l'ex alumna del Màster en Dret, Empresa i Justícia (1ª edició), va defensar la seua tesi doctoral: La notificació judicial electrònica: garanties del dret a la tutela judicial defectiva i reptes que planteja a l'administració de la Justícia a Espanya.

La tesi dirigida pel Dr. Lorenzo Cotino Hueso, Catedràtic de Dret Constitucional de la Universitat de València, té per objecte l'estudi de la pràctica de notificacions judicials electròniques des de tres facetes: la dimensió constitucional de la mateixa i els seus efectes sobre la tutela judicial efectiva; la faceta processal en relació amb els requisits i efectes en el desenvolupament del procés; i la perspectiva administrativa, que suposa analitzar els reptes i exigències de la implantació dels mitjans electrònics en aquest àmbit. Tot açò, amb la finalitat de diagnosticar problemes, arbitrar solucions i detectar oportunitats en la generalització de la notificació electrònica a Espanya.

El Tribunal que va avaluar la tesi doctoral va estar compost per: la Dra. Arianna Vedaschi, professora de Dret Constitucional i Comparat de la Università Bocconi (Milà, Itàlia); el. Dr. Joaquín Delgado Martín, Magistrat i Director General de Relacions amb l'Administració de Justícia (Ministeri de Justícia, Madrid) en qualitat de Vocal; i el Dr. D. Isaac Martín Delgado, Professor Titular de Dret Administratiu de la Universidad de Castilla-La Mancha, que va actuar com a Secretari.

Tots ells van destacar la qualitat i exhaustivitat de la tesi i el seu magnífic estudi doctrinal i jurisprudencial. En particular, van manifestar l'especial dificultat de la transversalitat del treball i la seua anàlisi interdisciplinària d'una figura en constant evolució, que constitueix un element essencial de la modernització de la Justícia espanyola. Per tant, els membres del Tribunal van atorgar a la tesi, per unanimitat, la qualificació d'Excel·lent Cum Laude i Esment Internacional.

Imatges: